مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۱ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مهم‌ترین حوادث یکشنبه ۱۱ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف سوخت قاچاق در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: ماموران پاسگاه انتظامی چلاو در حین کنترل تردد خودرو‌ها از محور مواصلاتی این شهرستان، یک کامیونت حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودروی مورد نظر، ۶ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل کشف شد.

سرهنگ آزادی گفت: راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

قاچاقچی مواد مخدر با ۷ کیلو تریاک در ساری دستگیر شد

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در یکی از مناطق آلوده شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران انتظامی این فرماندهی، متهم را که در حین انتقال مواد مخدر با یک خودروی پراید بود شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور گفت: در بازرسی صورت گرفته از خودروی متهم ۷ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای در عباس آباد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت شهرستان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله یا سرقت در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران انتظامی این فرماندهی موفق به شناسایی ۴ سارق اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ عبدی گفت: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و ضمن اعتراف به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۲ سارق سیم برق در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع در شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ هاشم پور با بیان اینکه متهمان در بازجویی و تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۱۶ فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: این سارقان حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند

کشف ۱۱ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و به منظور برقراری نظم و امنیت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شد.

او افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی در اجرای این طرح، ضمن انجام گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی و دستگیری ۷ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به این که متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: در این طرح همچنین از ۲۰ واحد صنفی بازدید این شهرستان نیز بازدید شد.

او از تذکر و اخطار پلمب به ۸ واحد صنفی و پلمب و ۲ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط قانونی و صنفی خبر داد.

عزیزی از توقیف ۲۰ خودرو و ۵ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: دستگیری ۲۰ نفر از افراد تحت تعقیب محاکم قضائی، ۳ معتاد متجاهر و ۲ نفر خورده فروش مواد افیونی از دیگر موفقیت‌های این طرح بوده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.