سرپرست اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم برای دریافت اطلاعات در خصوص کرونا ۱۱۵ را اشغال نکنند.

مردم برای دریافت اطلاعات در خصوص کرونا ۱۱۵ را اشغال نکنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد حیدری سرپرست اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تلفن ۱۱۵ به فوریت‌های پزشکی اختصاص دارد اظهار داشت: مردم استان برای دریافت اطلاعات مشاوره در خصوص کرونا ویروس این خط را اشغال نکنند و با شماره ۴۰۳۰ تماس بگیرند.

او با اشاره به افزایش تعداد تماس‌ها با خط ۱۱۵ در استان در چند روز اخیر افزود: این تماس‌های پی در پی باعث پشت خط ماندن افرادی که نیاز اورژانسی به امدادرسانی اورژانس دارند خواهد شد.

حیدری اضافه کرد: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به حوادث، فوریت‌های پزشکی هستند.

او ادامه داد: تیم‌های تخصصی با تجهیزات ویژه جهت پیشگیری این ویروس در حالت آماده باش در اورژانس استان قرار دارند و تیم‌های عملیاتی به محض اعزام به محل، پس از مشاهده افراد مبتلا به کرونا ویروس نسبت به ضدعفونی فرد اقدام و سریع او را به مراکز درمانی که برای این منظور اختصاص داده شده است منتقل می‌کنند.

حیدری گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال وبختیاری به منظور دسترسی آسان مردم به مرجعی مطمئن برای پاسخگویی به سؤالات در خصوص بیماری ناشی از کرونا ویروس ۲۰۱۹، شماره تلفن‌هایی را اختصاص داده است.

او افزود: این شماره تماس‌ها به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته فعال و پاسخگوی پرسش‌های مردم توسط کارشناسان بهداشت در مرکز بهداشت استان و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های استان است.

مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری ۰۹۱۳۰۵۸۹۴۳۴
شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرکرد ۰۹۱۳۰۵۸۹۴۳۵
شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن ۰۹۱۳۰۵۸۹۴۰۶
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فارسان ۰۹۱۳۰۵۸۹۴۰۹
شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان ۰۹۱۳۰۵۸۹۴۰۸
شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل ۰۹۱۳۰۵۸۹۴۱۳
شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ ۰۹۱۳۰۵۸۹۴۱۶
شبکه بهداشت و درمان شهرستان کیار ۰۹۱۳۰۵۸۹۴۲۰
شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان ۰۹۱۳۰۵۸۹۴۳۱
شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن ۰۹۱۳۰۵۸۹۴۲۵

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار