برای اعزام زائران زنجانی به حج تمتع ۸ کاروان پیش بینی شده است

مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت:برای اعزام زائران زنجانی به حج تمتع ۸ کاروان پیش بینی شده است.

برای اعزام زائران زنجانی به حج تمتع ۸ کاروان پیش بینی شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیر حج و زیارت استان زنجان، با اشاره به  ثبت‌نام حج تمتع گفت: ۸ کاروان برای اعزام زائران به حج تمتع پیش‌بینی شده است.

بابایی گفت: سهمیه استان زنجان برای حج تمتع سال آینده هزار و ۱۵۳ نفر است که در قالب ۶ کاروان از شهرستان زنجان، یک کاروان از شهرستان ابهر و یک کاروان از قیدار به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

او با اشاره به اینکه ثبت‌نام از ۹ اسفندماه آغاز شده است، اعلام کرد: ثبت‌نام حج تمتع از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری تا ۳۱ فروردین‌ماه سال ۱۳۸۶ که قبلاً نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری از سامانه https://reserve.haj.ir اقدام کرده‌اند، انجام می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه در کمتر از ۲۴ ساعت از آغاز ثبت‌نام ودیعه‌گذاران حج تمتع حدود ۶۰۰ نفر در سامانه نام‌نویسی کردند، عنوان کرد: به این ترتیب نیمی از ظرفیت پیش‌بینی شده پر شده است و چنانچه تا قبل از زمان پیش‌بینی شده ظرفیت کاروان‌ها کامل شود، امر ثبت‌نام متوقف خواهد شد.

مدیر حج و زیارت استان زنجان یادآور شد: در صورت وجود ظرفیت خالی نیز ثبت‌نام ذخیره از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری تا ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۸۶ که قبلاً در سامانه https://reserve.haj.ir با تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات خود کد رهگیری دریافت کرده‌اند، از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۸ انجام می‌گیرد.
 
انتهای پیام/ن
برچسب ها: حج و زیارت ، حج تمتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.