بازیکن تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: مجموعه برای جل مشکل بدهی به بازیکن خارجی و گرفتن مجوز حضور در جام باشگاه‌های آسیا بسیج شده اند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هماهنگی رقابت‌های لیگ برتر والیبال روز گذشته با حضور مدیرعاملان در محل فدراسیون والیبال دنبال شد تا تصمیم نهایی درباره این رقابت‌ها گرفته شود، سرانجام هم قرار شد تا این رقابت‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا لغو شود.

شیرکوند: تمام مجموعه برای حل مشکل بدهیمان بسیج شده اند

در این میان یک نکته اهمیت داشت و آن هم مسئله نماینده کشور مان در جام باشگاه‌های ۲۰۲۰ آسیا بود، پیش از این قرار بود قهرمان این فصل به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها حاضر شود، اما با توجه به تعطیلی رقابت‌های لیگ تصمیم بر آن شد تا در نهایت تیم‌های اول تا سوم فصل قبل، یعنی شهرداری ورامین، سایپا و کاله مازندران گزینه‌های حضور در این رقابت‌ها باشند.

با این حساب شهرداری ورامین نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود، آن‌ها در دوره گذشته لیگ قهرمان شده بودند و در جام باشگاه‌های ۲۰۱۹ آسیا هم قهرمان شدند، اما بدهی‌های این تیم به بازیکنان خارجی که قبلا در آن بازی می‌کردند باعث شد تا فدراسیون جهانی اجازه حضور آن‌ها در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۹ را ندهد. حالا با این شرایط اگر ورامینی‌ها نتوانند در موعد مقرر اقدام به پرداخت بدهی هایشان کنند، نمی‌توانند در این رقابت‌ها حاضر شوند و باید سهمیه شان را به سایپا بدهند.

شیرکوند: مبلغ بدهی خیلی نیست و همه برای حل آن بسیج شدند

احسن الله شیرکوند بازیکن تیم والیبال شهرداری ورامین در خصوص بدهی‌های این تیم به بازیکنان خارجی بیان داشت: تمام مجموعه ما بسیج شده اند تا این مشکل بر طرف شود و خوشبختانه هم این مسئله طوری نیست که  برای ما دردسر ساز شود، مبلغ بدهی خیلی نیست و همه مسئولان شهری و تیمی برای حل این مشکل تلاش می‌کنند.

شیرکوند: تمام مجموعه برای حل مشکل بدهیمان بسیج شده اند

او در پاسخ به این سوال که این مبلغ بدهی چه میزان است و چرا پیش از مسابقات جام باشگاه‌های جهان پرداخت نشد تا این تیم بتواند در آن رقابت‌ها حاضر شود بیان داشت: اگر اشتباه نکنم این مبلغ حدود ۲۰۰ ، ۳۰۰ میلیون تومان است، ما برای پرداخت این مبلغ هم مشکلی نداشتیم، اما به دلیل تعطیلی که در آن زمان وجود داشت فرصت پرداخت به وجود نیامد.

بازیکن تیم والیبال شهرداری ورامین درباره مشکلاتی که برای این تیم وجود داشت عنوان داشت: کار هیچ زمان بدون مشکل نیست و هر موضوع و مسئله ای سختی های خاص خودش را دارد، ما هم همین هستیم، اما تمام تلاشمان را برای رفع آن به کار گرفتیم. 

او درباره تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر عنوان داشت: قطعا همه تلاش کرده بودند تا در ر قابت‌های امسال موفق باشند، ما خودمان کارمان را از اردیبهشت امسال شروع کرده بودیم و خوشبختانه توانستیم نتایج خوبی هم بگیریم و در دور رفت و برگشت با اقتدار صدرنشین لیگ باشیم، جا دارد حضور دوباره مان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را به هواداران هم تبریک بگویم، ما نزدیک به ۹ سال است که همواره در جمع ۴ تیم برتر حضور داشتیم و در این مدت هم به ۲ قهرمانی ایران و ۲ قهرمانی آسیا رسیده ایم.

انتهای پیام/ 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار