رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان گفت: مردم در موارد غیرضرور برای انجام امور مربوط به تعویض پلاک خودرو به مراکز مجاز مراجعه نکنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ برزو مرادی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان با بیان اینکه میزان رجوع مردم به مراکز تعویض پلاک کاهشی پیدا نکرده است، گفت: اجباری وجود ندارد که همه در این روز‌ها به مراکز دفاتر خدمات خودرویی رجوع کنند بلکه می‌توانند بسیاری از موارد را یک تا ۲ ماه آینده به تعویق بیندازند.

او افزود: مردم در موارد غیرضرور برای انجام امور مربوط به تعویض پلاک خودرو به مراکز مجاز مراجعه نکنند و در صورت ضرورت نیز سعی کنند در فواصل زمانی حضور پیدا کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان تاکید کرد: کسانی هم که به این مراکز رجوع می‌کنند به توصیه کارکنان مرکز تعویض پلاک یا دفاتر خدمات خودرویی توجه کنند و به تعداد مشخص شده وارد محوطه شوند.

سرهنگ مرادی افزود: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا، مراجعین به این مراکز همراه با خود نیاورند و فقط متعاملین با یکدیگر حضور پیدا کنند تا تجمع در مراکز افزایش پیدا نکند.

او با اشاره به اینکه تردد خودرو‌ها در سطح شهر کاهش یافته است، یادآور شد: تمام کار‌های مربوط به راهنمایی و رانندگی را تسریع داده‌ایم و توصیه‌های ایمنی به ماموران به صورت روزانه ارائه می‌شود تا به اطلاع مراجعین رسانده شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.