فرماندار شهرستان مرند در جلسه قرارگاه زیستی شهرستان از کشف حدود ۳ هزار ماسک احتکار شده و دیگر اقلام بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،  گرشاسبی فرماندار شهرستان مرند در جلسه قرارگاه زیستی شهرستان از کشف حدود ۳ هزار ماسک احتکار شده و دیگر اقلام بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

 گرشاسبی با بیان اینکه کلیه امکانات نیروی انسانی و تجهیزاتی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه و مهار ویروس به کار گرفته می‌شوند افزود: در تقابل با ویروس کرونا همه روسای ادارات آتش به اختیار عمل کنند و منتظر مصوبه و بخشنامه نباشند بلکه تمام توان ادارای خود را در جهت مقابله با این ویروس به کار گیرند.

او در خصوص ضدعفونی سطح شهر‌ها و روستا‌ها نیز گفت: شهرداری‌های شهر‌ها و دهیاری‌ها با استفاده از تمام توان خود و با همکاری سپاه پاسداران ناحیه و تیپ ۳۲۱ شهید اشراف مرند نسبت به ضدعفونی کردن شهر‌ها و روستا‌ها اقدام کنند.

او در ادامه از کشف مقادیر قابل توجهی اقلام بهداشتی احتکار شده در شهرستان خبر داد و گفت: ۹۶۰ عدد ماسک فیلتردار، دو هزار عدد ماسک ساده جراحی، ۱۱ بطری الکل و ۹ بطری محلول ضدعفونی کننده توسط نیرو‌های اطلاعاتی و انتظامی شهرستان کشف و ضبط شده است.

فرماندار مرند افزود: در ارتباط با کشف این اقلام بهداشتی احتکار شده، ۴ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

گرشاسبی همچنین از فعالین رسانه و فضای مجازی شهرستان مرند خواست تا با راه اندازی کمپین‌ها و هشتگ‌های متعدد به فرهنگ در خانه ماندن کمک کنند تا با همکاری همه آحاد مردم ویروس کرونا را شکست دهیم.

او با تاکید بر عدم حضور مردم در مکان‌های عمومی و رعایت نکات بهداشت فردی افزود: متاسفانه باتوجه به روز‌های پایان سال شهروندان مرندی حضور بیشتری در بازار‌های شهر دارند که این خود تهدید بزرگی نسبت به شیوع این ویروس می‌باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.