اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا مراسم جشن درختکاری را برگزار نمی‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به نزدیک شدن به هفته منابع طبیعی و برنامه‌های جشن درختکاری که همه ساله از ۱۵ تا ۲۱ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود، در پی انتشار ویروس کرونا و نگرانی از انتقال آن، مراسم‌های بزرگداشت این هفته برگزار نمی‌شود.

این اداره کل از ۱۴ آذر ماه تا کنون همزمان با سراسر کشور طرح نهالکاری همگانی برای ایرانی سرسبز را آغاز کرده و تاکنون ۱۳۰ هزار اصله نهال در سطحی معادل ۶۵۰ هکتار با استفاده از گونه‌های بومی در اقلیم‌های مختلف استان کاشته شده است و تا پایان فصل کاشت با مشارکت مردم نسبت به غرس ۱۵۰ هزار اصله نهال در سطح استان اقدام می شود.

منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس از شهروندان درخواست کرد فیلم‌ها و تصاویر مربوط به کاشت نهال را خود را به شماره ۰۹۱۷۴۹۱۸۶۴۱ از طریق پیام رسان واتس آپ و یا پیام رسان سروش به آدرس @fars.frw ارسال نمایند.

تصاویر و فیلم‌های منتخب در صفحه اینستاگرام این اداره کل به آدرس: Fars_Natural.Resources ۱۹۰۵ https://www. Instagram.com/ انتشار می یابد.

پارک یادبود شهدا واقع در ابتدای جاده بیضاء در طول هفته منابع طبیعی از ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه برای کاشت و توزیع نهال در بین خانواده‌ها تعیین شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار