مجتبی جانعلی گفت: تا اطلاع ثانوی؛ تمام اماکن ورزشی استان سمنان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به پاره‌ای از اقدامات و تمهیدات انجام‌شده اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: در پی شیوع ویروس کرونا بر اساس ابلاغ وزارت ورزش و جوانان، جامعه ورزش کشور نیز تمهیدات ویژه‌ای برای پیشگیری از شیوع این ویروس اندیشیده است.

او عنوان کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذشده تمامی رویداد‌های ورزشی، اماکن ورزشی خصوصی و دولتی، سالن‌های ورزشی و استخر‌ها تا اطلاع ثانوی در استان سمنان همچون دیگر استان‌های کشور تعطیل‌شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بیان کرد: ضدعفونی کردن و گندزدایی فضا‌های ورزشی استان سمنان در دستور کار قرارگرفته است.

جانعلی تأکید کرد: می‌بایست تمامی ورزشکاران و جامعه بزرگ ورزش استان با اداره کل ورزش و جوانان در زمینه اجرای اقدامات لازم برای مقابله با ویروس کرونا همکاری لازم را داشته باشند و پیرو بخشنامه اداره کل ورزش و جوانان باشند.

او رعایت نکات بهداشت فردی را مهم‌ترین راه مقابله با شیوع ویروس کرونا عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و وزارت استان سمنان تأکید کرد: شست و شوی دست‌ها، ضدعفونی کردن تمامی وسایل شخصی از سوی عموم مردم امری ضروری است و ورزشکاران نیز باید نسبت به ضدعفونی کردن تجهیزات مورداستفاده ورزشی از جمله لباس‌های ورزشی نهایت دقت را داشته باشند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.