کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی با فروش مال غیر

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری فردی که با جعل مبایعه و فروش مال غیر ۲۰ میلیارد ریال از شهروندان در تنکابن کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

سردارسید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفت و گو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی مراجعه چند نفر از شهروندان تنکابنی به مراجع قضائی و انتظامی مبنی بر این که فردی با فروش زمین مال غیر از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی دریافتند، متهم با جعل و دستکاری در اسناد فروش یک قطعه زمین و فروش آن به چندین نفر از آنان کلاهبرداری کرده است.

سردارمیرفیضی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطللاعاتی و هماهنگی‌های قضائی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

او با بیان این که تاکنون ۶ نفر از مال باختگان برای طرح شکایت خود از متهم به پلیس آگاهی مراجعه کردند، افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری از این افراد در مجموع به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مازندران به شهروندان توصیه کرد: قبل از انجام هرگونه معاملات ضمن دریافت استعلام مبنی بر تایید اصالت ملک و یا مورد معامله، برای انعقاد قرار داد حتما از طریق مراجع قانونی و صنفی مربوطه اقدام کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.