رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا پس از بهبودی از مراکز درمانی استان مرکزی ترخیص شدند.

بهبودی و ترخیص ۱۲ کرونایی در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک تعداد مبتلایان به کرونا ویروس  در استان مرکزی را در مجموع ۶۷ نفر اعلام کرد.

جمالیان افزود: از ابتدای ورود کرونا ویروس به استان مرکزی تا کنون ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا پس از بهبودی از مراکز درمانی استان مرکزی ترخیص شدند.

او اضافه کرد: تا کنون ۷ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی جان باختند که از این تعداد یک نفر مربوط به اراک، ۳ نفر مربوط به ساوه و ۳ نفر هم مربوط به دلیجان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بیان کرد: کرونا در استان مرکزی مهار نشده و فعلا کنترل شده و با توجه به دوره پنهان بیماری احتمال دارد با پیک اصلی بیماری روبرو شویم و این نگران کننده است.

او با بیان اینکه با رعایت نکات بهداشتی، شستن مداوم دست‌ها و تردد نکردن در مکان‌های عمومی می‌توان به راحتی از ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد. ادامه داد: از مردم تقاضا دارم در کاهش انتشار کووید۱۹ ما را همراهی و کمک کنند و فعلا به غیر از مواقع اضطرار از منزل خارج نشوند.

در حال حاضر در مرکز استان مرکزی سایت ویژه بیماری کرونا در بیمارستان آیت الله خونساری اراک دایر شده و افراد مشکوک در این بیمارستان بستری می‌شوند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.