په منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت دانش آموزان و کادر‌های آموزشی، مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و کتابخانه‌های عمومی این استان تا پایان هفته جاری تعطیل است.

مدارس کردستان تا پایان هفته تعطیل استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد فلاحی مدیر کل مدیریت بحران استانداری کردستان با بیان اینکه سخنگوی دولت ساعتی پیش تعطیلی همه مدارس کشور را اعلام کردند، اظهار داشت: به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و ضدعفونی کردن کلاس‌ها، تمام مراکز آموزش عالی و مدارس ابتدایی، پیش دبستانی، متوسطه اول و دوم و هنرستان‌های فنی حرفه‌ای کردستان نیز تا پایان هفته ۱۵ اسفند تعطیل خواهند بود.

او اضافه کرد: این تعطیلی شامل بسیاری از مراکز عمومی همچون کتابخانه‌های عمومی و کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز می‌شود، ولی کادر اداری می‌بایست در محل کار خود در این ایام حضور داشته باشند.

فلاحی با بیان اینکه تصمیم تعطیلی مراکز آموزشی تابعه تصمیم کشوری است، افزود: دانشگاه‌های استان نیز پیشتر تا آخر هقته تعطیل شده بودند و کلاس‌های آموزش‌ی آن به صورت غیر حضوری مقرر شده بود، برای دانشجویان برگزار شود.

مدارس مقاطع تحصیلی مختلف و دانشگاه‌های استان کردستان سه روز ابتدای هفته جاری و همچنین هفته قبل نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا بطور کامل تعطیل بودند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.