مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: گروه‌های جهادی طلاب حوزه‌های علمیه این کلانشهر برای ضدعفونی کردن اتوبوس‌های شهری به سازمان اتوبوسرانی پیوستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کورش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کلانشهر اهواز گفت: گروه‌های جهادی طلاب حوزه‌های علمیه متشکل از ۱۰ نفر، در اقدامی داوطلبانه در سازمان اتوبوسرانی حضور یافتند و در کنار پرسنل سازمان، کلیه اتوبوس‌های درون شهری را ضدعفونی و گندزدایی کردند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شوند.

او با اشاره به اینکه ضدعفونی کلیه اتوبوس‌ها و پایانه‌های درون شهری هر شب انجام می‌شود، افزود: مقرر شده که این گروه‌های جهادی به صورت نیروی کمک کننده تا پایان عملیات پاکسازی اتوبوس‌ها، هر شب مددکار و همراه کارکنان سازمان اتوبوسرانی باشند.

سبزعلی اظهار داشت: ظرافت و حساسیت کار ضدعفونی اتوبوس‌ها بخاطر حضور مستمر شهروندان و استفاده آنان از حمل و نقل عمومی بسیار زیاد است و به همین میزان سختی و فشار کار بالا می‌رود.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه ممکن است روند پاکسازی اتوبوس‌های حمل و نقل درون شهری اهواز، روز‌ها و هفته‌های طولانی انجام شود، پیش بینی‌های لازم برای تهیه مواد ضدعفونی کننده صورت گرفته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار