رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس گفت: نیروهای این جامعه برای پیوستن به جهاد سلامت در مقابله با کرونا آمادگی خود را اعلام کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اعلام وزیر بهداشت از تشکیل ۳۰۰ هزار اکیپ برای مقابله با بیماری کرونا در کل کشور و آغاز به کار این اکیپ‌ها از ۲ روز آینده، فرخ بهارلویی رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس نیز در همین راستا با اشاره به آمادگی نیروهای بسیج پزشکی برای پیوستن برای مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: در شیراز نیز این موضوع مطرح شده و ما نیز فراخوانی برای دعوت از نیروها اعلام کردیم.

او، با اشاره به اینکه آماده همکاری بسیج جامعه پزشکی استان فارس با مجموعه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: در مدت شیوع بیماری نیز به بیمارستان علی اصغر(ع) و اورژانس در حد توان کمک کردیم و در صورت ضرورت و نیاز به حضور نیرو نیز بسیج جامعه پزشکی این آمادگی را دارد که تیم‌هایی را در اختیار مراکز مقابله با این بیماری قرار دهد.

بهارلویی ادامه داد:مهم‌ترین و نخستین نکته حفظ آرامش و فراهم کردن شرایطی برای آرامش روانی مردم است چرا که استرس یکی از عوامل پایین آوردن سیستم ایمنی بدن است.

ئیس جامعه پزشکی استان فارس افزود: دومین موضوع مهم توجه به خودمراقبتی و رعایت اصول آن است که باید در میان مردم فرهنگ‌سازی و تبلیغ شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ت

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار