محمد دستورانی با اشاره به لزوم اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا گفت: تعطیلی مدارس استان سمنان در تمامی مقاطع تحصیلی تا پایان هفته تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد دستورانی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به لزوم اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا با بیان اینکه تصمیم بر تمدید تعطیلی مدارس تا شانزدهم اسفندماه اتخاذشده است گفت: باید همه مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند؛ چراکه هرگونه بی‌تفاوتی فرد را در معرض ابتلا به این بیماری عفونی قرار می‌دهد.

او افزود: هنوز دستوری مبنی بر تعطیلی مدارس تا پایان اسفندماه صادر نشده است و به‌محض اتخاذ هرگونه تصمیم در این زمینه مراتب به اطلاع مردم به‌ویژه والدین دانش آموزان می‌رسد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان تصریح کرد: در حال حاضر ترتیبی داده‌شده است که دانش آموزان در این ایام تعطیل از طریق ارتباط مجازی با معلمان خود دروس مختلف را آموزش ببینند و همچنین در شبکه آموزش نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به نحوی جبران عقب‌افتادگی‌های تحصیلی به دلیل تعطیلی مدارس پیش‌بینی‌شده است.

دستورانی گفت: والدین باید همراهی و همکاری ویژه‌ای را در این روز‌ها با معلمان و مربیان آموزشی داشته باشند تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

گفتنی است، ماندن در منازل، شستشوی صحیح دست ها، دوری از تجمعات، رعایت فاصله با افراد، رعایت نکات بهداشتی هنگام عطسه و سرفه و مصرف مواد غذایی به صورت کاملا پخته توصیه‌های کلیدی کارشناسان بهداشتی برای در امان ماندن از کرونا است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.