حذف پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری قزوین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: جشن نیکوکاری امسال با حذف پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جشن نیکوکاری امسال با حذف پایگاه‌های فیزیکی به صورت مجازی و از طریق بستر‌های مجازی برگزار می‌شود تا استمرار خدمت به نیازمندان ذره‌ای آسیب نبیند.

فرهادی اضافه کرد: جشن نیکوکاری از دو هفته قبل آغاز شده، ولی اوج برگزاری این جشن در روز‌های ۱۴ تا ۱۶ اسفند ماه است.

به گفته او، تاکنون نزدیک به سه میلیارد تومان کمک مردمی در جشن نیکوکاری جمع آوری شده است و جمع آوری کمک‌های مردمی ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد:  مراکز نیکوکاری در کنار ادارات کمیته امداد به عنوان مراکز جمع آوری کمک‌های مردمی فعالیت دارندو امدادگران با رعایت ضوابط بهداشتی کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کنند البته با توجه به هشدار‌ها در باره ویروس کرونا و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه، توصیه جدی ما استفاده از سامانه‌های مجازی برای کمک به نیازمندان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: علاوه بر سایت کمیته امداد به آدرس WWW.EMDAD.IR که امکان دریافت کمک‌های مردمی را در سرفصل‌های مختلف عرضه کرده، کد دستوری #۰۲۸*۸۸۷۷* برای جذب کمک‌های مردمی پیش‌بینی شده که در تمامی تلفن‌های همراه حتی بدون اینترنت قابل دسترسی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار