در ۱۷۰ مورد بازرسی؛

واحد‌های بهداشتی متخلف در لرستان ۹۰ میلیاردتومان جریمه شدند

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان گفت: تا به امروز ۱۷۰ مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی و توزیعی مواد بهداشتی استان صورت گرفته و واحد‌های متخلف ۹۰ میلیارد تومان جریمه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فریبرز حسامی  معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان  اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان برای نظارت بر عملکرد داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی در حوزه توزیع اقلام مورد نیاز تا به امروز ۱۷۰ مورد بازرسی انجام شده است.

او با بیان اینکه در بازدید‌های صورت گرفته تاکنون۹۰ میلیارد تومان پرونده تخلفاتی تشکیل شده، افزود: کارخانه‌ها برای تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم هیچ گونه محدودیت و کمبود مواد اولیه ندارند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان بیان کرد اقلام بهداشتی تولید شده جهت توزیع بین مردم در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرند.

حسامی با اشاره به اینکه علی‌رغم تولید بالا محصولات بهداشتی در استان به علت ضعف در توزیع آن‌ها شاهد هستیم این کالاهاباقیمت‌های مختلف به دست مردم می‌رسد، تصریح کرد: با توزیع خارج از شبکه اقلام بهداشتی در سطح استان به شدت برخوردمی‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.