جو نسبتا آرام و پایداردر کردستان تا اواخر هفته

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: از امروز سه شنبه تا روز جمعه جو استان نسبتا آرام و پایدار خواهد بودو و بجز پوشش موضعی ابر پدیده قابل توجه دیگری نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،علی پناهی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی هواشناسی با افزایش نسبی دما هوای مطبوع بهاری در آسمان این استان حاکم می‌شود.

او افزود: پیش بینی می‌شود ازامروز سه شنبه تا آخر هفته، بخصوص در طول روز با افزایش هشت تا ۱۰ درجه سانتیگراد هوای مطبوع بهاری بر سطح استان حاکم شود.

پناهی بیان کرد:، اما امروز وفردا شاهد کاهش نسبی حداقل دمای شبانه و اول صبح در سطح استان خواهیم بود که یخبندان شبانه و صبحگاهی را در اغلب نقاط استان به همراه خواهد داشت.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی کردستان افزود:از امروز سه شنبه تا روز جمعه جو استان نسبتا آرام و پایدار بوده و بجز پوشش موضعی ابر و افزایش ابر از صبح جمعه، گاهی وزش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی، پدیده قابل توجه دیگری نخواهیم داشت.

پناهی اضافه کرد: به دنبال آن از اواخر وقت جمعه سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد که در بولتن‌های آینده بیشتر در مورد آن اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار