رئیس کل دادگستری استان کرمان در پی درگذشت ، رئیس کل اسبق دادگستری کل استان کرمان و رییس سابق سازمان اسناد و املاک کشور پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یدالله  موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در پی درگذشت تویسرکانی، رئیس کل اسبق دادگستری کل استان کرمان و ریئس سابق سازمان اسناد و املاک کشور پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
ا أَصَابَ مِن مُّصِیبَةٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ ۗ وَمَن یُؤْمِن بِاللَّهِ یَهْدِ قَلْبَهُ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ
بدانید که هیچ مصیبتی به شما نرسد مگر بفرمان خدا و هرکه به خدا ایمان آورد خدا دلش را به مقام رضا و تسلیم هدایت کندو خدا بر همه عالم آگاه است. (التغابن آیة ۱۱)

خبر درگذشت احمد تویسرکانی، رئیس کل اسبق دادگستری کل استان کرمان و رئیس سابق سازمان اسناد و املاک کشور موجب تألم و تأثری وافر گردید.

خدمات ارزشمند این انسان برجسته و تلاش‌های کم نظیر و ایده‌های بی بدیل این مدیر نواندیش در عرصه‌های مدیریتی به ویژه در دادگستری کل استان کرمان و در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ماندگار خواهد بود.

تحمل این ضایعه بزرگ، سخت است و مطمئنا جز با یاد خداوند و امید به اعطای صبر از جانب او تحمل این مصیبت غیرممکن است، رحمت واسعه، غفران الهی و علو درجات برای آن مرحوم مغفور و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه ، اسناد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار