مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز از ۱۰ اسفند تا ۱۵ فروردین توسط تعزیرات حکومتی استان همدان انجام خواهد شد.

آغاز گشت نظارتی تعزیرات حکومتی همدان علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از جوان از همدان با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز  در استان همدان، گفت: این طرح از ۱۰ اسفند شروع و تا ۱۵ فروردین ۹۹ در سراسر استان با همکاری سایر دستگاه‌ها ادامه دارد.

او  اهداف اجرای این طرح  را حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در برابر متخلفان اقتصادی، سالم سازی فضای کسب و کار  و دانست و بیان کرد:  نظارت بر سیستم توزیع کالا وخدمات، نظارت موثر و کار آمد در حوزه خدمات وملزومات بهداشتی ودرمانی بویژه ملزومات مرتبط با بیماری کرونا و حضور موثر واستفاده از تمام ظرفیت‌های تعزیرات حکومتی در برخورد با گرانفروشی، تقلّب و امتناع از عرضه کالا  از دیگر اهداف مهم اجرای این طرح  است.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد:  ۲ اکیپ در اداره کل و ۷ اکیپ در شهرستان‌ها استان مشغول به بازرسی  فعالیت هستند.

حسن پور ادامه داد:  این تیم‌ها در روز‌های تعطیل از ساعت ۱۰ لغایت ۱۴ و روز‌های عادی درشیفت عصر ازساعت ۱۶ لغایت ۲۰ آماده خدمت رسانی به شهروندان گرامی هستند.

او تاکید کرد: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت وتارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارشات مردم عزیز می‌باشد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار