استاندار اصفهان گفت:نحوه توزیع و عرضه محصولات ضدعفونی بین داروخانه ها و فروشگاه های آرایشی و بهداشتی تاکنون با مدیریت درستی انجام نشده و باید نظارت بر عرضه این محصولات به صورت الکترونیکی انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان در ستاد مقابله با ویروس کرونا با انتقاد از نحوه توزیع و عرضه ماسک و مواد ضدعفونی کننده دراستان گفت: متاسفانه برخی از محصولات تولیدی اصفهان در حال حاضر صادر شده و همین محصولات از جمله ماسک دوباره وارد کشور شده و با قیمت ۴۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

عباس رضایی با اشاره به تولید روزانه ۳۷ تن الکل در استان افزود: باید میزان تولید و عرضه دقیق این نوع محصول به منظور جلوگیری از تخلف برخی سوء استفاده کنندگان در شرایط فعلی جامعه مشخص شود.

او به نظارت بر قیمت محصولات ضدعفونی در بازار نیز تاکید کرد و گفت: نحوه توزیع و عرضه بین داروخانه‌ها و فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی تاکنون با مدیریت درستی انجام نشده و باید نظارت بر عرضه این محصولات به صورت الکترونیکی انجام شود.

عباس رضایی به تعطیلی ستاد سفر‌های نوروزی نیز اشاره کرد و افزود: باید به سمت پیشگیری از سفر‌های نوروزی رفت و به این منظور برنامه‌ای برای اسکان مسافران در هتلها، مهمانسراها، خوابگاه ها، زائرسراها، ورزشگاه‌ها و مدارس برنامه ریزی نشده است.

در این نشست مصوب شد در مبادی ورودی و خروجی استان طرح غربالگری ویروس کرونا با همکاری هلال احمر و بسیج اجرا شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
مگه هست که تاکید بر نظارت قیمت دارن ما که 2 هفتس می دیم داروخونه هیچی پیدا نیست؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
هرکی تب میکنه اب الکل درست میکنند با حوله تمیز با آن مایع میگدارندرو دست وپا پیشانی نگذارند تب بیاد پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
انشالله
آخرین اخبار