رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: ایستگاه غربالگری در محل روستای کاریزنو پاسگاه شهید عزتی توسط دانشکده راه اندازی شد.

استقرار اکیپ‌های تشخیص کرونا در مبادی ورودی تربت جاممحمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: با همکاری نیروی انتظامی و معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام ایستگاه غربالگری در محل روستای کاریزنو پاسگاه شهید عزتی توسط دانشکده راه اندازی شد.

او ادامه داد: از آن جایی که کنترل ورود و خروج مسافران از لحاظ وجود علائم بیماری کرونا نقش مهمی در کنترل بیماری دارد، اکیپ‌های تشخیص کرونا در مبادی ورودی این شهرستان مستقر می‌شوند.
 
رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام  گفت: در این ایستگاه کلیه مسافرانی که از شهر‌های استان به تربت جام و تایباد مسافرت دارند معاینه می شوند.

افکار افزود: این اکیپ شامل پرسنل از معاون بهداشتی دانشکده و نیروی انتظامی مجهز به تب سنج لیزری، لباس حفاظت فردی و برخی تجهیزات دیگر هستند و بر روی مسافران و افراد در حال تردد در مسیر‌های مواصلاتی مزبور، معاینات اولیه وتب سنجی را انجام می‌دهند و افراد مشکوک مورد بررسی دقیق قرار خواهند گرفت.
 
او تصریح کرد: مردم با  رعایت بهداشت فردی و کاهش تردد در شهر و جاده‌ها با اکیپ‌های مذکور حداکثر همکاری را داشته باشند و موارد مشکوک را به دانشکده علوم پزشکی تربت جام اعلام کنند.
 
رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام  گفت: سامانه تلفنی ۱۹۰ و سامانه ۴۰۳۰ ارتباط مردمی رایگان در سراسرکشور پاسخگو شکایات و گزارشات مردمی و گزارش تخلفات در حوزه بهداشت و درمان، دارویی می‌باشد.

افکار افزود: تا کنون هیچ مورد مثبتی از بیماری کووید- ۱۹ در شهرستان‌های تربت جام و صالح آباد مشاهده نشده است شهروندان گرامی تا اطلاع ثانوی از حضور در اجتماعات و سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

انتهای پیام//ز.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۷:۲۳ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
ایارفتن به روستای قلعگک خطرناک است یانه
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۷:۲۳ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
ایارفتن به روستای قلعگک خطرناک است یانه