ادارات برق، آب، گاز و مخابرات تا پایان فروردین٩٩ انشعاب مشترکان را به دلیل بدهی قطع نکنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع استاندار گیلان در دهمین جلسه اعضای ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونای گیلان عصر امروز گفت: ادارات برق، آب، گاز و مخابرات تا پایان فروردین٩٩ انشعاب مشترکان را به دلیل بدهی قطع نکنند.
وی با اشاره به کاهش ساعت و نیروی کار در ادارات افزود: در جلسه امروز ستاد مصوب شد جامعه کارگری و کارخانجات به ویژه کارخانه‌ها و کارگاه‌های بزرگ هم با هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خانه کارگر نسبت به نوبت بندی و شیفت بندی کارگران اقدام کنند.
زارع همچنین با قدردانی از تلاش شبانه روزی و بی وقفه کادر درمان در مراکز مختلف بهداشتی – درمانی استان چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی خاطرنشان کرد: اختصاص حداقل ۵۰ درصد ظرفیت بیمارستان‌های خصوصی به بیماران مشکوک به کرونا با تشخیص دانشگاه علوم پزشکی گیلان مورد انتظار است.

استاندار در ادامه از رسانه‌ها به ویژه صداوسیمای مرکز گیلان برای همکاری و اطلاع رسانی به موقع تشکر کرد و گفت: از ظرفیت مردم و نهاد‌های مردم نهاد برای تبلیغ و ترویج باور‌های درست اجتماعی – فرهنگی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی می‌توان بهره برد.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گیلان هم در این نشست، بار دیگر با تاکید بر نیاز مراکز بهداشتی – درمانی به تجهیزات و امکانات حفاظتی گفت: کادر درمانی تمام توان خود را برای خدمت گذاری به بیماران گذاشته و با امکانات موجود از هیچ تلاشی روی گردان نیستند.

دکتر شادنوش افزود: امکانات و تجهیزاتی که از وزارتخانه به استان گیلان اختصاص یافته است با نظارت دانشگاه علوم پزشکی به شهرستان‌ها ارسال می‌شود تا در مراکز بهداشتی و درمانی به بهره برداری برسد.

ذبیح ا... نیکفر، رییس مجمع نمایندگان گیلان نیز با قدردانی از نیرو‌های نظامی به ویژه سپاه پاسداران که برای مقابله با بیماری کرونا و گندزدایی در شهر‌های مختلف به میدان آمدند گفت: جا دارد برای تامین تجهیزات حفاظتی مورد نیاز کادر بهداشتی و درمانی هم که مستقیم و بدون واسطه با بیماران در ارتباط هستند به حد کافی اقدام کرد.

در این نشست همچنین چند تن از نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی سخنانی ایراد کردند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.