معاون بر نامه ریزی و توسعه‌ی فرمانداری ویژه آبادان گفت:شهروندان تخلفات مشاهده شده نانوایان را به سامانه ۱۹۰ و ۱۲۴ گزارش دهند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،بتول سعیدی زاده معاون بر نامه ریزی و توسعه ی فرمانداری ویژه آبادان شامگاه گذشته در نشستی با انجام تمهیدات لازم نانوایان جهت مقابله با ویروس کروناگفت :شهروندان تخلفات مشاهده شده را به سامانه سامانه ۱۹۰ و ۱۲۴ گزارش دهند.

او ادامه داد:تمام واحدهای پخت و عرضه نان موظف هستند برای اخذ پول نان و تحویل نان، یک نفر را به صورت جداگانه در واحدهای نانوایی مستقر کنند. تمام کارکنان نانوایی ها نیز موظف به رعایت موارد بهداشتی، از قبیل شستشوی دستها، ضدعفونی کردن وسایل مربوطه، ضدعفونی کردن دستگاه کارت خوان و دیگر موارد لازم هستند.

معاون بر نامه ریزی و توسعه ی فرمانداری ویژه آبادان تاکید کرد:بازرسی ها در این روزها قطعا تشدید و پرونده ی متخلفین به ادراه تعزیرات ارجاع خواهد شد.

سعیدی زاده افزود:توزیع ماسک بین واحدهای نانوایی نیز از مواردی بود که با همکاری اداره صمت آبادان از امروز اجرایی می شود.

نماینده ی اداره بهداشت شهرستان آبادان  هم در این نشست گفت: شهروندانی که برای خرید نان به نانوایی ها مراجعه می کنند، برای استفاده از کارتخوان حتما موارد بهداشتی را رعایت کنند. رعایت فاصله در صف ها و همچنین عدم استفاده از کیسه های پلاستیکی نان از دیگر نکاتی بود که در این نشست توصیه شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبداله عبدالهی
۲۰:۳۰ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
نانوایی سنکک شهر مهدیه مرودشت کمی بلاتر از بانک صادرات ،
در پخت با کیفیت ضعیف و پخت بسیار محدود و بی نظم ،

به نظر می رسد با هماهنگی راننده حمل آرد از تخلیه تمام سهمیه مغازه ،خود داری کرده و توسط راننده در بازار آزاد بفروش می رسانند.
لطفا بررسی نمایید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۲۸ ۱۲ تير ۱۴۰۰
سلام .امیدوارم که گزارشات ماتاثیرداشته باشه.قائم شهراول خروجی جاده فیروزکوه داخل بازارچه صنایع دستی .نان لواشی هستش درمسیر مسافرکه بیشترمشتریش مسافرن که باتوجه به ویروس کرونااصلابهداشت رورعایت نمبکنن وکسی هم نیست بررسی کنه به بهداشت هم تماس بگیری میگه گزارش بنویس که هرادمی حوصله دادگاه پاسگاه رونداره.مواردتخلف.اول ماسک نمیزنن هیچکدومشون دوم فروشنده نداره هرکی بره نون بگیره وپولشو اونجامیزاره.سوم ورن نون هستش کوچیک کردن یکبارتذکردادم که باهام درگیرشدن.امیدوارم نتبجه گزارشم روببینم.تشکر
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه جعفری
۰۷:۵۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
باعرض سلام ووقت بخیر
چرا نظارت دقیق ودرستی نیست نانوایی محل ما نون بربری که دست مردم میدهد کیفیت که ندارد هیچ خیلی هم از حجم نون کم شده اندازه کف دست نون بربری درست میکنن وتحویل مردم میدن این انصاف نیست حتما نظارت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۸:۲۷ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
سلام همه این صحبت‌ها بیهوده و کشک هست نانوایی در منطقه بیست وبک شهرک ورد آورد نان را گران کرده و کیفیت هم نداره در ورد آورد خیابان ولی عصر نان مشهدی و سنگک چند بار هم زنگ زدیم آخر هیچ
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۵ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
متاسفانه نانوایی محل ما ماسک که نمیزنه
سیگار هم که میکشه
کارتخوان هم که نداره
نون بی کیفیت دست مردم هم میده
قیمت رو هم برده بالا
مشتری هاش کم شده
در نهایت آرد دولتی رو میبره آزاد میفروشه