کاهش تردد در جاده‌های مازندران

تردد مسافران ورودی به مازندران با توجه به انتشار ویروس کرونا و رعایت پرهیز از سفر‌های غیر ضروری کاهش قابل توجهی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: از زمان انتشار ویروس کرونا در کشور و اطلاع رسانی به مردم در زمینه پرهیز از سفر‌های غیر ضروری و رعایت نکات بهداشتی، تردد و حجم ترافیک در جاده‌های مازندران از تاریخ ۴ اسفند تا  امروز کاهش قابل توجهی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه آمار  تردد خودروها از سامانه‌های هوشمند تردد شمار در جاده‌های این استان برداشت شده است، گفت: آمار تردد از مبادی ورودی شش گانه استان (محور کندوان، هراز، سوادکوه، کیاسر، گلوگاه و رامسر) هر روز ثبت و درج می‌ شود.

او افزود: محور‌های ارتباطی مازندران به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی آسیای میانه و مسیر تهران _ مشهد به ویژه پتانسیل‌های گردشگری و مواهب طبیعی به خصوص در ایام تعطیلات از پرترافیک‌ترین راه‌های کشور محسوب می‌شود

مسافرین و رانندگان می‌توانند جهت کسب اطلاع از آمار  تردد در محور‌های استان و  آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی علاوه بر تماس  با تلفن گویای ۱۴۱  به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.