جانشین رییس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به هجمه‌های فضای مجازی در القای کمبود کالا‌های اساسی گفت: مردم به این هجمه‌ها توجه نکرده و هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

کمبودی در تامین کالا‌های اساسی در آذربایجان‌شرقی وجود نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، راستی جانشین رییس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی در حاشیه بازدید از مراکز پخش عمده و خرده فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با اشاره به هجمه‌های فضای مجازی در القای کمبود کالا‌های اساسی، گفت: مردم به این هجمه‌ها توجه نکرده و هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

 راستی   افزود: رصد و پایش مستمر اطلاعات ثبت شده موجودی انبار‌ها در سامانه جامع انبار‌ها ادامه دارد و کالا‌های اساسی مردم استان بدون هیچگونه محدودیت و کمبود تامین می‌شود.

او با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده از سوی سازمان صمت استان در خصوص تامین کالا‌های اساسی افزود: مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی مورد نیاز شهروندان استان و شهرستان تبریز اعم از برنج، روغن، قند، شکر و چای در انبار‌های مراکز پخش عمده و خرده به وفور وجود دارد.

 رضازاده معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز با اشاره به حضور مستمر ۱۷۰ بازرس سازمان در سطح استان و شهرستان تبریز، گفت: گروه‌های بازرسی به صورت مجزا و در قالب گشت‌های مشترک با اتحادیه‌ها اقدامات نظارتی را برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان انجام می‌دهند و با متخلفان بر اساس قانون نظام صنفی برخورد‌های لازم انجام می‌شود.

 رضازاده از آغاز طرح نظارتی ویژه ایام نوروز ۹۹ از ۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال آینده خبر داد و افزود: سازمان صمت استان، نظارت و بازرسی از شرکت‌های پخش، مراکز عمده و خرده فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای را در دستور کار قرار داده است.

در آذربایجان شرقی ۱۲۰ هزار واحد صنفی وجود دارد که از این تعداد بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی دارای جواز کسب در قالب ۷۴ اتحادیه در شهر تبریز فعالیت دارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.