سعادتی گفت: شهروندان باید بدانند که کار ضد عفونی پایانه‌های اتوبوسرانی به صورت شبانه روز انجام می‌شود.

علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین اقدام‌ها برای نظافت ناوگان اتوبوسرانی این منطقه گفت: در منطقه ۱۲ پایانه‌های اتوبوسرانی متعددی از جمله فیاض بخش، قورخانه و شوش وجود دارد که مدیریت شهری هر شب سرپناه پایانه‌های تاکسی و اتوبوس منطقه را ابتدا شست‌وشو و سپس ضد عفونی می‌کند.

شهردار منطقه ۱۲ تهران افزود: پیش از شیوع ویروس کرونا کار شست‌وشو و ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی در ساعات پایانی شب و در پارکینگ‌ها انجام می‌شد، اما با شیوع کرونا بعد از هر رفت و آمد اتوبوس در طول خط کار نظافت و ضد عفونی ناوگان اتوبوسرانی انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید: آغاز عملیات ضدعفونی اماکن عمومی و پرخطر تهران 


سعادتی با اشاره به بازدید شهردار تهران از روند ضد عفونی ناوگان اتوبوسرانی پایانه فیاض بخش گفت: شهردار تهران با حضور خود در پایانه فیاض بخش از روند ضد عفونی ناوگان اتوبوسرانی بازدید کرد و در جریان کار قرار گرفت.

او ادامه داد: باید به مردم این اطمینان را داد که ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه ناوگان اتوبوسرانی به شکل اصولی ضد عفونی می‌شود تا شهروندان با آرامش خاطر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار