رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: این نهاد در نظر دارد با استفاده از شیوه‌های نوین پرداخت و تأمین بسته‌های حمایتی عیدانه عید را به خانواده‌های تحت حمایت ببرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، محمدرضا خلیلی رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان بابیان اینکه رویداد ملّی جشن نیکوکاری در سال جاری با شعار عید را به خانه‌هایشان ببریم برگزار می‌شود، گفت: این نهاد در جشن نیکوکاری امسال در نظر دارد با استفاده از شیوه‌های نوین پرداخت غیرحضوری نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی عیدانه نقدی با مشارکت مردم نیکوکار شهرستان و توزیع در بین خانوار تحت حمایت اقدام کند.

او افزود: مردم نیکوکار اردکان می‌توانند با ساده‌ترین شیوه در جشن نیکوکاری شرکت کنند و کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۱۷۶ یا شماره‌حساب: ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه: ۸۸۰۲۹۶۱۵۵ (درج شناسه الزامی) نزد بانک ملی به نام کمیته امداد شهرستان اردکان واریز، یا با شماره‌گیری #۰۳۵۱*۸۸۷۷* در این امر خیر شرکت کنند.

خلیلی  ادامه داد: مردم نیکوکار شهرستان اردکان در جشن نیکوکاری سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

جشن نیکوکاری هرساله در آستانه سال نو باهدف گسترش فرهنگ نوع‌دوستی و همدلی در بین آحاد جامعه و تأمین مایحتاج شب عید ایتام و نیازمندان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار