رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر گفت:۴ شکارچی قبل از اقدام به شکار دستگیر و همراه با اسلحه‌های خود به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

شکارچیان قبل از اقدام به شکار در دام محیط بانان گرفتار شدند به  گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر گفت:در پی وصول گزارش از سوی همیاران محیط زیست محلی مبنی بر پروژکتور کشی و شروع به شکار غیر مجاز در مسیر روستای ازناب، کلنگرز و رازبین، از توابع بخش مرکزی شهرستان ابهر طی هماهنگی انجام شده با کلانتری ۱۲ اثیرالدین ابهر، مامورین یگان به منطقه اعزام شدند.
 
او افزود: محیط بانان موفق شدند تعداد چهار نفر متخلف را پس از مشاهده در حین پروژکتور کشی و شروع به شکار در فصل و ساعت ممنوعه شب و شلیک دو تیر به سمت حیات وحش  پس از تعقیب و گریز دستگیر کنند.
 
کاظمی با اشاره به اینکه متخلفین یک نفر بومی منطقه و سه نفر دیگر غیر بومی بودند  ادامه داد: از خودروی متخلفین یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی ته پر تک لول تاشو مدل چخماقی ساخت ترکیه کالیبر ۱۲ و یک دستگاه پروژکتور کشف و ضبط شد.

او ادامه داد: متخلفان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر  یاد آور شد :با هرگونه اقدام به شکار غیرمجاز پرندگان و حیات‌وحش برخورد می‌ شود.
 
کاظمی همچنین ضمن قدردانی از مشارکت مردم طبیعت‌ دوست و حامی محیط‌زیست شهرستان در حفاظت از محیط‌ زیست، خاطرنشان کرد: شهروندان  موارد این‌چنینی و هرگونه تخلفات شکار و صید  را به اداره حفاظت محیط‌زیست استان اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.