پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: محمد ایران پوریان و کی روش استنلی شرایط جسمانی شان بهتر شده است و در تمرینات گروهی شرکت می‌کنند.

ایران پوریان و کی روش در تمرینات گروهی شرکت می‌کنند/ روند درمانی ولسیانی ۳ ماه طول می‌کشدمهدی صدیقی پزشک تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت مصدومان این تیم اظهار کرد: محمد ایران پوریان و کی روش استنلی شرایط جسمانی شان  بهتر شده است و در تمرینات گروهی شرکت می‌کنند. آن‌ها مشکلی برای همراهی تیم در بازی‌های پیش رو ندارند.  

پزشک سپاهان درباره وضعیت مصدومیت ولسیانی بیان کرد: این بازیکن گرجستانی بعد از اینکه آندوسکوپی در ناحیه زانویش انجام داد مراحل فیزیوتراپی و توان بخشی هم در کشورش سپری می‌کند تا بهبود یابد. البته به نظر می‌رسد حدود ۲ الی ۳ ماه طول می‌کشد تا ولسیانی روند درمانی خود را بگذراند و بتواند به صورت اختصاصی تمرین کند.  

صدیقی درباره وضعیت مهدی زاده اظهار کرد: این بازیکن هم مشکل خاصی ندارد و از روز شنبه هفته آینده می‌تواند همراه با تیم تمرین کند.  

پزشک سپاهان درباره وضعیت جسمانی مصلح، قربانی و مسلمان گفت: این ۳ بازیکن دچار سرماخوردگی شده بودند که خدا را شکر مسئله خاصی نبود و با خوردن دارو و استراحت بهبود یافتند و در تمرینات شرکت می‌کنند.  


بیشتر بخوانید: ابتلای بازیکنان سپاهان به ویروس کرونا کذب محض است


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار