سرهنگ سیدموسی حسینی گفت: ۲۲ قهوه خانه با هدف پیشگیری از شیوع کرونا در قالب طرح اقدامات نظارتی و جلوگیری از استعمال مواد دخانی در استان سمنان پلمب شد.

سرهنگ سیدموسی حسینی رئیس پلیس اطلاعات امنیت عمومی نیروی انتظامی استان سمنان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه این یگان همگام با دیگر دستگاه‌ها برای حفاظت از جان و سلامتی افراد جامعه برای مبارزه با ویروس کرونا اقدامات پیش گیرانه‌ای انجام داده است گفت: با توجه به ایام پایانی سال طرح نظارتی در بحث اصناف در حوزه نظارت بر اماکن عمومی با توجه به شیوع ویروس کرونا مصوباتی از سوی شورای تامین استان به نیرو انتظامی ابلاغ شد.

او با بیان اینکه با توجه به این مصوبات برگزاری مراسمات در تالار‌ها و رستوران‌ها در استان سمنان تعطیل شد افزود: در این راستا نیز نیروی انتظامی گشت مشترکی با همکاری نمایندگان اتحادیه‌های مربوط از تالار‌ها و رستوران‌های سطح استان سمنان انجام دادند.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: طرح اقدامات نظارتی و جلوگیری از عرضه و استعمال مواد دخانی به ویژه قلیان سرا‌های سطح شهر به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس نیز در همین راستا در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

رئیس پلیس اطلاعات امنیت عمومی نیروی انتظامی استان سمنان از پلمب ۲۲ قهوه خانه و قلیانسرا خبر داد و گفت: ۳۵ مورد اخطاریه پلمب، ۳۱۱ مورد تذکر و ۷۹ مورد اخذ تعهد نیز در این زمینه انجام گرفت.

او در ادامه با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی برای مقابله با احتکار مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در استان سمنان افزود: گزارشاتی که از مردم در سطح استان در این زمینه در بخش صنوف و کارخانجات دریافت می‌شود با دستور مقام قضایی اقلام احتکار شده کشف و ضبط می‌شود.

سرهنگ حسینی با اشاره به کنترل ورودی و خروجی شهر‌های استان سمنان افزود: در تمامی مبادی ورودی و خروجی این استان هرگونه جابجایی کالا و اقلام بدون مجوز تحویل مراجع قضایی می‌شود.

رئیس پلیس اطلاعات امنیت عمومی نیروی انتظامی استان سمنان در پایان از مردم خواست هرگونه گزارشی مبنی بر تخلف و احتکار اقلام بهداشتی را با شماره ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.