فرماندار هرسین گفت : سه واحد خبازی و یک کارگاه شیرینی پزی در این شهرستان به علت رعایت نکردن مسائل بهداشتی پلمب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امیر شاه آبادی فرماندار هرسین گفت : براساس مصوبات قرارگاه پیشگیری از کرونا در شهرستان هرسین و طی بازرسی تذکرات لازم به چندین واحد غذایی داده شده است.

او گفت : بازرسی از خبازی‌ها و واحد‌های صنفی مختلف بصورت مستمر ادامه خواهد داشت.

شاه آبادی افزود: طی هفته گذشته و هفته جاری بااستفاده از فضای رسانه‌ای شهرستان و بصورت کتبی پیام‌ها و هشدار‌های لازم به خبازی ها، تالار‌های پذیرایی، رستوران‌ها و متصدیان مشاغل عمومی اطلاع رسانی شده است.

شاه آبادی با تشریح مصوبات قرارگاه پیشگیری از کرونا شهرستان هرسین خواستار توجه ویژه مردم به هشدار‌های مراجع رسمی و ماندن در خانه‌ها شد.

او گفت: تب سنجی و ایجاد گیت در مبادی ورودی شهرستان هرسین، انتشار پیام‌های هشدار دهنده در فضای مجازی، نصب بیلبورد و توزیع تراکت و گندزدایی در شهر‌های هرسین و بیستون، گندزدایی در ادارات، اختصاص سه کانال خبری در راستای اطلاع رسانی‌های اخبار مربوط به کرونا، بازدید از داروخانه‌ها و مطب ها، آموزش نحوه گندزدایی استاندارد به رابطان بهداشتی ادارات، گندزدایی پایانه‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی، پلمب قهوه خانه‌ها و قلیان سرا‌ها از جمله مصوبات و اقدامات قرارگاه پیشگیری از کرونا در هرسین بوده است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.