باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

فردا دادگاه محتکران ماسک/ بازی با جان مردم باید چه مجازاتی داشته باشد؟

مردم انتظار دارند که دستگاه قضا با محتکران ماسک و دستکش به شدت برخورد کند.

انتظار مردم از حکم دادگاه محتکران ماسک و دستکش چیست؟به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از ابتدای اسفند ماه خبر شیوع بیماری کرونا تبدیل به تیتر یک اخبار شد و از همان زمان تاکنون شیوع این ویروس تبدیل به موضوعی مهم شده و تمام دستگاه‌های کشور به دنبال مقابله با آن هستند.

از آنجایی که برای این ویروس راه درمانی وجود ندارد، راهکار‌های مقابله با آن برای پیشگیری در دستور کار قرار گرفته و از همین رو استفاده از ماسک و دستکش به همراه مواد ضدعفونی کننده برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا حیاتی است.

اما با وجود آن که استفاده از ماسک و دستکش به همراه مواد ضدعفونی کننده برای حفظ سلامت جان همه مردم ضروری است، عده‌ای با سوء استفاده از وضعیت موجود جان مردم را به بازی گرفته‌اند و میلیون‌ها جفت دستکش و ماسک را احتکار کرده‌اند.

با شیوع ویروس کرونا، تقاضا برای خرید ماسک و دستکش بسیار شد، اما با گذشت تنها چند روز ماسک و دستکش‌های موجود در بازار به اتمام رسید و دستیابی به آن‌ها سخت شد، اما پس از نایاب شدن ماسک و دستکش در بازار، گشت‌های تعزیرات وارد عمل شدند و روزانه چندین انبار احتکار ماسک و دستکش را پیدا کردند.

کشف بیش از ۷ میلیون ماسک و ۸۵ میلیون و ۴۰ هزار دستکش از محتکران

گشت‌های ویژه کنترل و برخورد با احتکار و گرانفروشی تعداد زیادی ماسک و محلول ضدعفونی کننده را از داروخانه‌ها پیدا کردند؛ آن‌ها طی روز‌های گذشته بیش از ۷ میلیون ماسک و ۸۵ میلیون و ۴۰ هزار دستکش و ۱۸ تن ژل ضدعفونی کننده به همراه ۷ هزار لیتر الکل را کشف کردند.

پس از اعلام خبر احتکار ماسک توسط عده‌ای سودجو، دادستانی کل کشور از برخورد قاطع با احتکار کنندگان و صدور حکم اشد مجازات برایشان خبر داد.

اما با انتشار این خبر مردم به دنبال این بودند که دادگاه و قوه قضائیه به شدت با این محتکران برخورد کنند و برایشان اشد مجازات را در نظر بگیرند.

پس از اعلام این درخواست مردم و تقاضای آن‌ها برای برخورد قاطع با احتکار کنندگان، رئیس دستگاه قضا به دادستان‌ها دستور داد که به هیچ وجه با محتکران و اخلالگران در نظام عرضه کالا‌های پزشکی رحم نکنند.

پس از آن هم حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور طی نامه‌ای تصریح کرد که اتهام محتکران افساد فی الارض است و کار آن‌ها مصداق افساد فی الارض و اخلال در نظم اقتصادی کشور به حساب می‌آید.

برای محتکرانی که قصد داشتند ماسک و دستکش را با قیمت‌های غیر واقعی بفروشند، کیفرخواست صادر شد و اقلام کشف شده توسط قوه قضاییه به وزارت بهداشت تحویل داده شدند.

 همچنین بنا به گفته دادستان تهران تعداد ۲۱ نفر متهم در رابطه با احتکار اقلام پزشکی تا کنون دستگیر و در میان آن‌ها تعدادی اتباع کشور‌های خارجی هستند، همچنین ۳۷ نفر از محتکران دستگیر شدند که مقادیر قابل توجهی ارز، تعدادی دستگاه poS و پول شمار از آن‌ها کشف شد و با رسیدگی تمام وقت و خارج از نوبت در خصوص ۲۱ نفر از این اشخاص به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق قاچاق ارز، کیفرخواست صادر شده است.

پس از دستور رئیس قوه قضائیه به دادستان‌ها برای مقابله با محتکران، از میان تمام افرادی که دستگیر شدند ۱۱ پرونده به دادگاه ارجاع شد و  دادگاه متهمان اخلال کلان در امر توزیع مایحتاج عمومی به صورت فوق‌العاده در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی صبح شنبه برگزار می‌شود.

محتکران اقلام پزشکی چه کسانی هستند؟

رضا ستوده"، "ابوبکر کووایوو تابعیت تاجیکستان"، "یونس احراروو تابعیت تاجیکستان"، "کریم ستوده"، "ناظم میزایف تابعیت تاجیکستان"، "سعید عباسی قلعه جوق" و "مهرداد حاذقی کلوانق" به اخلال کلان در امر توزیع مایحتاج عمومی متهم هستند.

"بهروز رسولی اصل"، "حمید غفاری" و "سهیل حاتمی پور" از دیگر متهمان هستند.

این متهمان با احتکار ۲ هزار و ۶۰۰ ماسک قصد خروج این اقلام کشور چین را داشتند.

قوه قضائیه در اقدامی فوق العاده کیفرخواست این متهمان را صادر کرد و آن‌ها را به دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی ارجاع کرد و در پی این اقدام فوق العاده دادگاه محتکران شنبه صبح آن هم به صورت علنی برگزار خواهد شد، دادگاهی که مردم انتظار دارند حکم آن بسیار سخت باشد تا کسی نتواند دیگر با جان مردم بازی کند.

مردم می‌خواهند که با این مفسدان برخورد قانونی شود و آن‌ها و به اشد مجازات محکوم شوند و بنا به گفته سخنگوی دستگاه قضا، محتکران دارو در کمال ذلت مجازات خواهند شد و مجازات‌های سختی هم در انتظارشان خواهد بود و محتکران اقلام پزشکی به افساد فی الارض یا حبس‌های طویل المدت از ۵ تا ۲۰ سال خواهد بود.

مردم منتظرند تا دادگاه روز شنبه تصمیمی برای محتکران بگیرد و آن‌ها را به اشد مجازات محکوم کند. شما نیز می‌توانید نظر خود را در مورد نحوه و میزان مجازات در بخش نظرات عنوان کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۰
در انتظار بررسی: ۲
Germany
محمود : از ارومیه
۱۴:۵۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
بسمه تعالی : از مسئولین محترم قوه قضایی انتظار داریم همانطور که این محتکران ماسک و مواد ضدعفونی کننده در اثر این ویروس کشنده به ملت ۸۵میلیونی جمهوری اسلامی رحم نکردند قوه قضا ما هم نباید به آن نا لایق ها رحم بکند همچنان در انتظار دادگاه این مفسرین هستم .
Iran (Islamic Republic of)
یارعلی
۱۸:۴۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
با سلام و عرض خسته نباشید به تمام ملت مبارز ایران و خصوصا سربازان پیشگام مبارزه با کرونا ویروس جامعه پزشکان و پرستاران جان بر کف که با وجود خطر ابتلا به کرونا ویروس همچنان در سنگر مبارزه با این ویروس مخرب میباشند در چنین شرایطی که جامعه ما نیاز مبرم و اضطراری و حیاتی به این اقلام پزشکی دارند عمل این افراد فراتر از افساد فی الارض بوده و مجازاتهای بسیار سنگین تری از اعدام که ساده ترین و آرزوی اولیه محکومان میباشد را باید در نظر گرفت مانند این که هر روز یکی از اعضای بدن آنها را جلوی دیگر متهمان با ساتور برید و یا روزی یک بار طناب اعدام را بر گردن آنها آویخته و قبل از مرگ پایین آورده و روز بعد دوباره اجرا گردد و یا حبس ابد با اعمال شاقه در معدنها و خصوصا کار ۲۰ ساعته هر روز در معدن بندان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
کسی که در شرایط جنگی به دشمن کمک میکنه چه حکمی داره؟ این دشمن چه یک ویروس باشه و چه یک کشور دشمن مثل امریکا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
طرف پزشکه اومده ماسک احتکار کرده
کل قداست این حرفه رو با سوگندنامه و اینا رو با هم قورت داده پایین ....چی باید گف به همچین موجودات انسان نمایی که ذره ای شرف ندارن
France
بابک
۲۱:۵۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
با سلام
ضمن تشکر از اقدام برای کشف و دستگیری محتکرین.
به نظرم اولا تشکیل کمپینگ مبارزه با احتکار ضروریه. دوما افراد محتکر باید به اشد مجازات اعدام بشن چون در این زمان بحران بیماری کرونا با جان تمام مردم بازی میکنن. اینها همان افرادی هستند که اگر کشور درگیر جنگ بشه از پشت به ایران خنجر می زنند و باید به اشد مجازات محکوم شوند.
Iran (Islamic Republic of)
Skm
۲۱:۰۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اين بيچاره ها هيچ كارن بى عدالتى بزرگه اگه مجازات بشن براشون پاپوش دوختن اصن براى اثبات بي عدالتى اينا عمين بس كه قبل از دادگاه اسمشون رو بردن اين موضوع هم غير انسانيه و هم غير اخلاقى
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۱۲:۱۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام
قوه قضائیه باید بدون هیچ گونه ملاحظه ای محتکران خردوکلان را به اشد مجازات محکوم کند . ملت ایران عابرویشان در مجامع جهانی و فضای مجازی به علت این قضیه احتکار خدشه دار شد و هم خخانواده های بسیاری داغدار شدند اگر حتی یک نفر هم از این قضیه و مجازاتها قسر در بره باید به عدالت و سلامت دستگاه قضا شک کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
ببینیم این قوه ی قضایه چند مرده حلاجه، مثل مجازات شهردار تهران نشه یه وقت ، اگه نتونستن اونارو محاکمه کنن ، بیان من دست فروش و اعدام کنن از این زندگی راحت شم
Iran (Islamic Republic of)
حیدری
۰۷:۵۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
چه عضوی بدرد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار.
قاعدتاً کسانیکه دست به احتکار آن هم در بخش اقلام بهداشتی و دارویی در جهت سودآوری بیشتر می زنند عضوی از این ملت شریف نیست و بهتر که به اشد مجازات محکوم گردند تا عبرتی باشد برای کسانیکه چینین مقاصدی را دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
دولت چيكار تاجرا داره خب خودش بره وارد كنه
چرا وارد نميكنه اونم وسط اينهمه كمبود ماسك و ژل
Netherlands
ک
۰۴:۵۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
تاچوب بالای سر یه عده فرصت طلب خبیث نباشه کشورماسنگ روی سنگ بندنمیشه!کاش دقیقامثل اول انقلاب وقضیه همان قصاب گران فروش شهر تهران،که عکس وتصویر آن هست بااین زالوهایه کم قاطع ومحکم درملاء عام باقاطعیت برخوردو تنبیه ومجازات میکردندتا حساب کاردستشون بیاد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
عزیز من برادر من چه دادگاهی؟؟؟؟؟
اینا در شرایط الان با جون مردم و پزشکان بازی کردند باین کارشون،،،
باید در داخل انبارها به دار کشیده شوند،

اینا حروم لقمه هستن، باید در جا اعدام شوند،
نباید یک لحظه هم بهشون فرصت داده بشه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
حبس لازم نیست باید تنها اعدام در ملا عام و ضبط دارایی های خونوادشون باشه چون اونها هم شریک دزدن
Netherlands
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اعدام در میدان آزادی با پخش مستقیم از صدا و سیمای ایران
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
با احتکار گران وبنگاهای معاملات نجومی و فضایی که برهم زننده اقتصاد کشورندوافراد سود جو که فقط بفکر خودشون هستند باید انچنان حکمی(اعدام) در انزار داد تا درسی بشه واسه بقیه سود جویان که فیل شون هوای هندوستان نکنه. اینا نباشن حال مردم خوب میشه اقای قاضی بخدا.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۲۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اکثرا یا اقا زاده هستن یا متصل هستن بهشون
خدا کنه مجازات کردن راست باشه حداقل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
احتکار در چنین شرایطی خیانت به ملت است ... مجازات خائن هم در طول تاریخ و در تمام دنیا اعدام بوده و هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
احتکار در چنین شرایطی خیانت به ملت است ... مجازات خائن هم در طول تاریخ و در تمام دنیا اعدام بوده و هست
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۲:۴۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
چه بسا افراد زیادی بخاطر نبود ماسک ، ویروس کرونا گرفتن و الان با مرگ دستو پنجه نرم میکنن و یا از این دنیا رفتن
افراد سود جویی که به جز منافع خودشون به چیز دیگری فکر نمیکنن این افراد خائن به نظام و مردم هستن ما از قوه محترم قضائیه اشد مجازات رو مطالبه میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
تولید خودرو بی کیفیت بازی باجان مردم نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
تشديد مجازات محتكران
۲۲:۴۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
خط قرمز كشور بحث سلامت و جان شهروندان است و احتكار دارو و كالاي پزشكي و گران فروشي و كم فروشي و خروج كالاي ضروري و نياز مبرم از كشور از مصاديق تخلف بارز است و احراض اين تخلف كه به قصد نابود كردن عموم مردم است بايد با تشديد مجازات صورت بگيريد ضمن اتهام مفسد في الارض با توزيع رايگان اقلام پزشكي در ميان مردم بهترين مجازات براي اين دسته از افراد است كه بدانند با جان مردم نمي شود بازي كرد و گسترش بيماري در مردم عامل فوت دست جمعي مردم بي گناه خواهد شد . پس ضمن معرفي افراد با چهره آنها بايد درس عبرت را به ديگران قاطعانه تفهيم كرد .
Iran (Islamic Republic of)
نجف خاناز
۲۲:۳۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ازقوه قضائیه خواهشمندیم اینا رااعدام کنیدتااگه کسی هم خواس ازاین کارا بکنه حساب دستش بیاداگر شبنم نعمت زاده اعدام میشدالان این زالوها جرات نداشتند
Iran (Islamic Republic of)
صمد
۲۲:۳۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اموالشون ضبط بشه به نفع مردم وخودشون هم بیمارستانهای کرونایی هارا هرروز بشورن وضدعفونی کنن.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۲:۱۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
همه رو گردن بزنید..اگر کسی دلشو نداره من حاضرم اینکارو با حکم دادگاه انجام بدم.
Netherlands
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اینجاعربستان نیست!کشورقانون داره وخودش مجازات می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
باسلام من فکر کنم دارو خانه هم به مردم خیانت میکنند وقتی این اقلام دست شان میرسه از اون ور یواشکی بفروشند کاش میشد دوربین مدار بسته توانبارشون باشه اونم زیر نظر پلیس باشه
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۲۱:۴۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ویروس کرونا رو بندازی به جونشون
France
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
واقعا نباید رحم به اینها رحم بشه باید به اشد مجازات برسند وجود این افراد بیش از کرونا برای مردم وجامعه خطر آفرین هست
Iran (Islamic Republic of)
ک
۲۱:۳۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
فیلم پاک کردن عابر بانک ها توسط یک پیرزن را اول برایشان پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۱۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
مجازاتی که درس عبرت بشه برای دیگران که باسلامتی مردم بازی می کنند
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۱۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
مجازاتی که درس عبرت بشه برای دیگران که باسلامتی مردم بازی می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
این ها پست تر حیوانات هستن،و مفسد فی الرض هستن،فقط باید اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اینها رو فقط باید اعدام کنید. اینها سلامتی و جون مردم رو گرو گرفتن. فقط اعدام..
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۲۱:۰۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ببرندبیمارستان.پیش بیمارکرونایی تا کرونا بگیرند بعددرخونه ای حبس بشن تا از کرونابمیرن.نامردای روزگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
هیچ جرمی مرتکب نشدند چون قانون ما بازدارنده نیست اگر بود نباید شاهد این جور کارها بودیم تا با آن برخورد کنیم. فوقش دو ماه زندان و جریمه نقدی همین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
بازی با جون مردم هر کسی که باشه باید اعدام بشه این همه آدم دارن مبتلا میشن یه تعداد میمیرن یه تعداد هم خوب میشن فقط بخاطر کم بودن اقلام و احتکار توسط یه عده که ضررش برای مردمان منفعتش برای همون افراد و خونوادش.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۰۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
تا همین حالاشم دیر شده. همون روز دستگیری باید اعدام انقلابی میشدن.
حکم کمتر از اعدام خودش خیانته.
بهتره از چین یاد بگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
کار در بیمارستان کرونایی
Iran (Islamic Republic of)
بامری
۱۹:۰۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
نقره داغشان کنند آنهم درملا عام تا اینطور درحق این ملت ومملکت وهم وطنان خود خیانت نکنند مگر پول ارزشش از جان انسانها بیشتر است که اینطور خیانت می کنند البته این کار آنها از خیانت بالاتر است قاضی محترم دستتو از راه دور می بوسیم وقبل از دادگاه این مفسدان بهت خدا قوت می گویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
مرگ با چوبه دار بهترین پاداش برای این جاسوس‌های دشمن است
Iran (Islamic Republic of)
nd
۱۹:۰۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
چون دراین برهه اززمان واقعا جان مردم در خطر است واینها با جمع اوری دارو و وسایل پزشکی از بازار واحتکار انان قصد داشتند بخاطر گرانفروشی جان مردم رابگیرن پس حقشان است جانشان گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
بدنشون به وزارت بهداشت برای ادامه تحقیقات داروی کرونا بجای موش آزمایشگاهی تا به دردی بخورن
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۱۸:۴۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اگر جزای جرم اینان اعدام باشد کسانی هستنند که باید صد بار اعدام شوند کسانی که دست به آنها میرسد ولی قدرت کشیدنشان به زیر را نیست!
اموالشان مصادره و عضوی قطع شود کفاف میکند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
خداکنه کسانیکه به مردم حتی حق نفس کشیدن را گرفتند قوه قضائیه اعدام شان کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
تجربه ثابت كرده قوه قضائيه ما در اين موارد قاطعيت نداره اونا رو پولشون نجات ميده
Iran (Islamic Republic of)
Skm
۲۱:۰۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
بد بختا پولدار نيستن اداماى سادن خيلي ساده
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۱۸:۰۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
این محتکران رو با هم بزارید تو یک اتاق حبس کنید و یک بیمار کرونا رو هم باشون بزارید و فقط بهشون غذا بدید . اینم مجازاتشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
لغو پروانه کسب و کار برای آنها
Netherlands
ایرانی
۱۷:۵۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
کسی که با جان از کودک گرفته تا بزرگسالان حداقل ادامه اما جدی نگیر این چند ساله با اختلاسگران و احتکار کنندگان چه کرده اند چیزی بیان می کنند زود سرد میشن تا پارتی و رابطه هست وضع از این بهتر نمیشه جدی نگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
کسی که دخترش پرستاره و بخاطر مردم در بیمارستان شبانه روز مشغول جانفشانی هست گفت: اگر اتفاقی برای دخترم بیافته و من در عوض ببینم قوه قضائیه این جرم محتکران را کم اهمیت و احکام آنها را سبک اعلام کرده، خودم زندگیمو میزارم مجرم ها را پیدا میکنم و تک تک اونها میکشم و زندگی شون رو به آتش می کشم بعد بیان من اعدام کنن. این خشم مردم یعنی اخطاری به قوه قضائیه است که عدالت اگر عدالت را اجرا نکنید و مصلحت گونه برخورد کنید جامعه را ملتهب میکنید.
Netherlands
ناشناس
۰۵:۳۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
شبنم نعمت زاده اولین کسی بودکه به خاطروارد کردن داروی فاسدوتاریخ مصرف گذشته برای نفع جیب خودش باجان همه مردم بازی کرد،چرالااقل نیمارنددرملاء عام این آقازاده روشلاق بزنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
این حکمی که من میگم بشدت بازدارنده هست

۱.مصادره همه دارایی ها واموال

۲.گرداندن درسطح شهر وبی آبرو ساختن این مزدوران

۳.شلاق درمحل احتکار وملا عام

۴. اجرا حکم اعدام درمحل احتکار ودر ملا عام.

بهتون قول میدم احدی فکر احتکار نداشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
این همه سال همین حکم ها اجرا شد مگه جرم و جنایت کم شد؟ بدترم شده! اینا پشتشون به جایی گرمه وگرنه مردم عادی که چنین کارایی نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
الان چند روزه فقط خبرا اینه که محتکاران ماسک و مواد ضدعفونی رو گرفتن ولی هنوز هیچی بدست مردم نرسیده پس کجان این ماسکا و مواد ضد عفونی هیچی نیست اگرم باشه قیمت نجومیه لعنت بر مسئولین بی لیاقت که جون مردم براشون بی اهمیته فقط به فکر خودشونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
دست مسئولین و آقازاده ها ^-^
Netherlands
ناشناس
۰۶:۰۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
منصفانه کلاه خودمون را قاضی کنیم،درسته که یه تعدادانبارموادبهداشتی لو رفت امابه نسبت جمعیت هشتادسه میلیونی کشور ما،این مقدارکشفیات نا چیزودرحدهیچ هست اما برای شخص احتکارکننده سودمیلیاردی داشته مثلا یک موردبزرگترین انباری که کشف شدچهل وشش میلیون دستکش لاتکس بودیعنی فقط یک مرتبه آن هم نصف جمعیت ما این یعنی ناچیزه به ازای تعدادجمعیت جامعه ما!
Netherlands
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اول ضبط اموال ودارایی های نامشروعی که جمع کردند،دوم کارخدماتی در مراکزبهداشتی بیمارستان هاآن هم بدون دستکش وماسک اماکنترل شده تافقط خودشون مبتلابه این ویروس شوندسوم اجرای مجازات شلاق هر هفته دریکی ازمیدانهای شهر،درملاء عام به جای زندان که برای بعضی از افراد،حبس وزندان هیچ تأثیری نداره
Netherlands
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اول ضبط اموال ودارایی های نامشروعی که جمع کردند،دوم کارخدماتی در مراکزبهداشتی بیمارستان هاآن هم بدون دستکش وماسک اماکنترل شده تافقط خودشون مبتلابه این ویروس شوندسوم اجرای مجازات شلاق هر هفته دریکی ازمیدانهای شهر،درملاء عام به جای زندان که برای بعضی از افراد،حبس وزندان هیچ تأثیری نداره
France
حسن
۱۷:۱۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
قضات سر چشمه را پیدا ومحاکمه کنند.
Iran (Islamic Republic of)
غریبه
۱۷:۱۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اعدام کنید اما نفر اول این احتکار ها رو و عامل اصلی نه زیر شاخه هارو البته اونا هم لایق اعدام هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ابتدا به ویروس کرونا گرفتارش کنید
بعد خود به خود بمیرن بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
خیانت به مردم و وطن اعدامه اگه چهارتاشون رو اعدام کنن بقیه حساب کار میاد دستشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
مال ملتو به بهانه مبارزه با گرانفروشي و احتكار بالا كشيدن آخر و عاقبت نداره هر كي اختيار مال خودشو داره و خيچكس حق تعرض به اموال مردم رو نداره حتي دولت
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۶:۳۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اعدام !! هر چند اعدام هم براشون کمه !! یعنی قبلش باید اینها را زجر بدن(همونطوری که بیماران کرونائی درد و رنج میکشن) و بعد اعدام کنند !! پول درآوردن با هر قیمتی !! حتی با بازی با جون مردم ؟؟!!!!!خب حکمش چی غیر از اعدام میتونه باشه !! از کشور چین یه نفر خیر چند هزار ماسک و.... به مردم ایران اهدا میکنه اونوقت هم وطن خودمون برای سود بیشتر احتکار میکنه و قاچاق ...!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اعدام شوند. تا عبرت سایر سوداگران که با جان انسانها بازی می کنند باشد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۱۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
این ها را به اشد مجازات محکوم کنید تا درس عبرتی برای دیگر محتکران شوند.باشد که دیگر با جان مردم بازی نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
از گروه جهادی
۱۵:۵۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اعدام نه ------------------- فقط قطع کردن دست و پا
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۵:۴۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
حبس طولانی شلاق ۷سال زندان واگه روداری کردن اع امشون کنیدبازم ادم نمیشن پول ایناروادمخوارکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
همسرم در بیمارستان کوثر قزوین پرستاره . نه ماسک میدن و نه دستکش چون میگن ((نیست)).اینها فقط باید دار زده بشن.
Netherlands
ک
۱۱:۲۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
همه ماشهروندان ومردم ایران ازافرادارزشمندمثل شماتشکروقدردانی دارند خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اون 7ونیم تن کمکهای بهداشت جهانی کجاست واقعا به دست مردم میرسه یا تو داروخانه ها بفروش میرسه
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۵:۱۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
فقط فقط اعدام‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اعدام فورا
Iran (Islamic Republic of)
وفا
۱۵:۰۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
احتکار که محاکمه ودفتر و دستک نمی خواد اعدام
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
احمد
۱۴:۵۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
حکم اعدام
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ا
۱۴:۵۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
حکم اعدام فقط فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ببرین همه بیماستانایی که مریض ها بخاطر طمع اونا الان دارن با جونشون دستو پنجه نرم میکنن فــــــــــــقط نظافت کنن کلا بیمارستانها رو تا پایان و تموم شدن این بیماری از کشور
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۴:۴۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
این زالوهای کفتار صفت فقط باید اعدام بشن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
فقط باید اعدام بشن...
Iran (Islamic Republic of)
محیا
۱۴:۴۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
قطع دست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
بک کلام
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
فقط اعدام اعدام اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اعدام فقط بالای یک میلیارداعدام توهمین هفته ن ده سال دیگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اگر با محتکران تا حالا برخورد شدید میشد شاهد این احتکار وحشتناک نبودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اعدام بدون هیچ عذری در ملاعام ،با هر مدرک وجایگاهی تا در س عبرتی باشه برای دیگران غیر ازاین هیچ گونه بازدارندگی نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۴۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
لطفا این دادگاه را بصورت مستقیم از تلویزیون پخش کنید.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۳۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
به عنوان مفسد فی الارض با تزریق ویروس کرونا اعدام شان کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
به قاضی محترم پرونده پیشنهاد میکنم اگر متهمین را محکوم به حبس نمودند به عنوان مجازات تکمیلی آنها را محکوم به تنظیف و ضد عفونی کردن کل پایانه جنوب یا چند بیمارستان یا ایستگاه مترو هم کند .
Kuwait
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
حکم های احتکار کننده ها تو همه ی زمینه ها باید اشد مجازات باشه که درس عبرتی برای فاسدین بشه. زندان و شلاق و... اینا کفاف جرم اینا نمیکنه. از مجموعه قضایی خواهشمندیم بسیار دردناک مجازات کنند. تواین رکود بازار و درامدی این نا اهلان جامعه سلامت و امنیت روانی مردمو رو بخطر انداختند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
هر حکمی که داده شد اعم از شلاق یا اعدام باید در ملا عام باشه تا دیگه کسی فکر همچین غلطی رو نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ضبط تمااام أموالى كه با اين عمل كثيف بدست اوردن. چه خودروهايي كه خريدن با اين پولا. چه زمين ها و چه اپارتمان ها و حساب هاي بانكي. كه ديگه غلط بكنن ازينكارا كنن و شروع كنن مثل آدم پول دراوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
بیشترشان از پشتیبانی دولت برخوردار هستند و در وزارت بهداشت مسول هستند. درخواست کنید سوابق اینها را برملا کنند میفهمید
Netherlands
ک
۰۶:۰۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
همون کسانی هستندکه بارأی اشتباه مابه قدرت رسیدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
ناشناس ١٧:٣٩ صددرصد حرف شما درسته.
واسه همين نه چهرشون مشخصه نه نام و نشوني ازشون پخش شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
همشون باید اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
دادگاه علنی باید برگزار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدام والســــــــــــــــــــــلام نامــــــــــــــــــــــه تمــــــــــــــــــــــام
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۰۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
باید ویروس کرونا بهشون تزریق کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اعدامشون کنید راحت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اینا رو اعدام کنید تا دیگه باجون مردم بازی نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اعدام چند ثانيه درده بعد راحت ميشه و تمام.
بهترين كار ضبط تماااااام اموالشونه كه شروع كنن مثل آدم پول دربيارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اعــــــــــــــــــــــدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
آره داداش اعــــــــــــــــدامشون کنید تا حداقل از اینجا به بعد کمتر شاهد اینطور ماجراها و عمل ها باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اعدام فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اعدام چند ثانيه درده بعد راحت ميشه و تمام.
بهترين كار ضبط تماااااام اموالشونه كه شروع كنن مثل آدم پول دربيارن
Iran (Islamic Republic of)
محمود بنائی
۱۱:۱۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام ، این محتکرین اگر به حبس محکوم شوند به کمک اعوان و انصاری که در بیرون از زندان دارند همچنان به اعمال خلاف خودشون که برعلیه اقتصاد و سلامتی کل مردم هست ادامه میدهند . اینها فقط مستحق اعدام هستند و بس . اعدام ، اعدام ، اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اگر أموالشون ضبط بشه ديگه سرمايه اي ندارن كه بتونن يه كلاهبرداري ديگه رو راه بندازن.
بهترين كار ضبط تمام اموالشونه و زندان حداقل ١٥ سال حبس
اعدام فايده نداره چندثانيه درد ميكشه و خلاص ميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
فقط وفقط اعدام اعدام اعدام
۱۲
آخرین اخبار