استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اسکان مسافر در مدارس، خانه‌های معلم و مکان‌های عمومی ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد استانی مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا گفت: مسافران ورودی به استان در ایام نوروز در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، با حساسیت لازم کنترل و در صورت لزوم قرنطینه می‌شوند.

او افزود: در همین راستا اسکان مسافران در مدارس، خانه‌های معلم و مکان‌های عمومی نظیر پارک‌ها و معابر ممنوع است.

عباسی اضافه کرد: تمامی برنامه ها، مراسمات و تجمعات عمومی در استان تعطیل شود و چنانچه ضرورتی در این خصوص وجود داشته باشد نیاز به دریافت مجوز است.

او با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان حق گرفتن مرخصی تا پایان فروردین ماه را ندارند ادامه داد: چنانچه ضرورتی در این خصوص به وجود آمد، مدیر باید از قبل هماهنگ کرده و برای خود جانشین تعیین کند.

عباسی گفت: فرمانداران در هر یک از شهرستان‌ها نیز علاوه بر اقدامات معمول در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، چنانچه لازم به انجام اقدامات بیشتری نظیر کنترل ورودی شهر‌ها باشد، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی انجام دهند.

او افزود: فعالیت نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان نیز در هفته آینده با تأخیر دو ساعته از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

عباسی با تأکید بر تشدید نظارت‌ها بر بازار استان اضافه کرد: باید با هرگونه تخلف و یا گرانفروشی به ویژه در خصوص اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم با شدت برخورد شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار