مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، پایگاه‌های فیزیکی و جشن‌های برنامه ریزی شده حضوری امسال حذف شد.

شیرمحمدشاکربرآبادی مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، پایگاه‌های فیزیکی و جشن‌های برنامه ریزی شده حضوری امسال حذف و شیوه‌های غیرحضوری و الکترونیکی جایگزین آن شد.
 
او با بیان اینکه ۱۴ اسفند سالروز تاسیس این نهاد با عنوان هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده و تجلی خیر و نیکوکاری توسط خیران به نیازمندان است، ادامه داد: مردم همیشه در صحنه‌های همبستگی و کمک به هم نوع پیشتاز بوده اند و این هفته فرصتی فراهم می‌کند تا شیوع این ویروس زمینه‌ای را برای عدم حمایت و کمک به نیازمندان ایجاد نکند.

مدیر کمیته امداد تربت جام گفت: از فردا برای بیش از ۲۵۰۰ خانوار بیمار صعب العلاج و سالمند که در معرض آسیب هستند، بسته‌های بهداشتی و یا کمک هزینه تهیه سبد بهداشتی مورد نیاز واریز می‌شود تا اقلام مورد نیازشان بهداشتی خودشان را تهیه کنند.
 
شاکربرآبادی با اشاره به اجرای طرح «۲۰-۲۰» از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین، افزود: امسال در قالب این طرح به صورت ویژه علاوه بر اجرای نذر قربانی و صدقه برای سلامتی هموطنان، در حوزه اکرام ایتام و کمک‌های خیرخواهانه اقداماتی توسط امدادگران و مراکز نیکوکاری به صورت غیرحضوری با ارسال پیامک و برقراری تماس با خیران انجام می‌شود.

 او تصریح کرد: سلامتی خانواده‌ها برای ما اهمیت دارد و بستر‌های الکترونیکی کمیته امداد آماده ارایه خدمت است لذا مددجویان تحت حمایت به منظور حفظ سلامتی خود، می‌توانند برای دریافت ۲۶ خدمت مورد نظر خود به سایت e.emdad.ir مراجعه و از مراجعات حضوری به کمیته امداد امام خمینی (ره) پرهیز کنند.

مدیر کمیته امداد تربت جام گفت: نیکوکاران می‌توانند به منظور مشارکت در جشن نیکوکاری با شماره گیری کد ussd  عدد #۰۵۱۴*۸۸۷۷ *  ونیز  واریز وجوه نقدی به شماره حساب ۰۱۰۵۰۴۸۸۰۰۰۰۲ یا شماره کارت مجازی ۵۴۶۴-۹۹۸۹-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد اقدام کنند.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.