رئیس جمهور سوریه از هدف بعدی ارتش این کشور در خصوص پاکسازی مناطق شرقی از وجود تروریست‌ها خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه اعلام کرد پس از آزادسازی ادلب، تمرکز ارتش بر روی پاکسازی مناطق شرقی این کشور از وجود تروریست‌ها خواهد بود.

رئیس جمهور سوریه در مصاحبه‌ای گفت از دیدگاه نظامی اکنون ادلب وظیفه اصلی است. بدیهی است که (رجب طیب) اردوغان به دنبال دستور آمریکایی‌ها تمامی تلاش خود را بکار گرفته است، در این امر شکی نیست، بنابراین پس از آزادسازی ادلب، بر آزادسازی مناطق شرقی تمرکز خواهیم کرد. من بار‌ها گفته‌ام ادلب پایگاه اصلی است و آن‌ها تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از آزادسازی آن صورت داده اند تا ما نتوانیم به سمت شرق حرکت کنیم.

بشار اسد افزود: با این حال ما با کسانی که در مناطق شرقی زندگی می‌کنند ارتباط برقرار می‌کنیم. آن‌ها در خصوص اشغالگری آمریکا ناراضی و نگران هستند.

حدود دو ماه پیش ارتش سوریه با حمایت روسیه عملیات ضدتروریستی خود را در استان ادلب آغاز کرد. ترکیه با طرح این ادعا که حملات ارتش سوریه موجب فرار غیرنظامیان و در نهایت هجوم آن‌ها به ترکیه می‌شود، نیرو‌های خود را در ادلب مستقر کرده و در این استان دست به تحرکاتی نظامی می‌زند.

روسیه بار‌ها تاکید کرده که ترکیه از عمل به تعهدات خود تحت توافق دو جانبه سال ۲۰۱۸ در خصوص منطقه عاری از تنش در ادلب سر باز زده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بشار اسد ، ادلب سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی خدایی
۲۳:۴۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
زنده باد برادر آقای بشار اسد مطمعن باشید که برادران جبهه مقاومت همیشه به اذن خدا پیروز هستید یا علی
Switzerland
سید فروزان
۲۲:۲۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
پرچمی را که سپهبد شهیدمان برافراشته ،ترکیه که هیچ اربابش هم نمیتواند به آن دست درازی کند ، اردوغان هنوز سیلی جبهه مقاوت را لمس نکرده ، فعلا عر عر میکند
آخرین اخبار