اطلاعات گردان‌های حزب الله عراق در بیانیه‌ای تصریح کرد مصطفی الکاظمی، رئیس دستگاه اطلاعات این کشور در ترور فرماندهان مقاومت نقش داشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، اطلاعات گردان‌های حزب الله عراق در بیانیه‌ای تصریح کرد اطلاعات یکی از فرماندهان امنیتی نشان می‌دهد مصطفی الکاظمی، رئیس دستگاه اطلاعات این کشور در ترور فرماندهان مقاومت در فرودگاه بغداد نقش داشته است.

در این بیانیه همچنین آمده است: جنایت ترور فرماندهان مقاومت با کمک یکی از رؤسای سه گانه انجام شده است.


بیشتر بخوانید: حزب الله عراق: رئیس سرویس اطلاعاتی کشور در ترور سردار سلیمانی دست دارد


این بیانیه می‌افزاید: آماده‌ایم اطلاعات خود در مورد همدستان ترور این فرماندهان را فقط در اختیار  عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر دولت پیش‌برد امور  قرار دهیم.

این در حالیست که سازمان اطلاعات ملی عراق در واکنش به اخبار منتشر شده در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر دست داشتن رئیس این سازمان در ترور فرماندهان شهید (قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: انتشار این اخبار، ثبات داخلی عراق را تهدید می‌کند و اهانت به مصطفی الکاظمی، رئیس سازمان اطلاعات عراق به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Ukraine
محسن
۰۰:۲۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
همین ادم شد نخست وزیر عراق، حالا پیدا کنید پرتقال فروش را
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۶:۰۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
نامردای پست . سپهبدسلیمانی کمک کرد که ازشر اشغال گران امریکایی و انگلیسی وازشروحوش داعشی نجات پیداکنن ولی این تفاله های بعثی و داعشی اینطوری با خفت وزبونی و ازپشت بهش خنجر زدن ..به احتمال زیادمنظورشون محمد الحبوسی رییس مجلس هست. دم عراقیهایی که دربرابرفشارهای امریکا وخیانت این اشغالها ایستادن و به مقاومت وفادارموندن گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
مرگ بر خائنین ملت ها. در هر جا و مکان و پست و مقام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
چه بی چشم و رو و قدر نشناسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
سپاه قدس هر چه سریعتر این نمک نشناس رو دستگیر کنه بیاره اینجا ببینیم چه غلطی کرده با بزرگانش خدا لعنت کند هر چه زودتر دستگیرش کنید تا دلمون یکم خنک بشه چرا بیکار نشستین ما انتقام میخواهیم
آخرین اخبار