تشکیلات قوی شیعیان از ویژگی‌های دوران امام جواد (ع)

همزمان با سالروز ولادت نهمین اخترتابناک ولایت و امامت پوستری از بیانات رهبرانقلاب درخصوص ویژگی‌های دوران امامت ایشان منتشر شد.

تشکیلات قوی شیعیان از ویژگی های دوران امام جواد(س)

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،نهمین امام شیعیان نام مبارکش محمد است و القاب و کنیه‌های فراوانی دارد؛ مشهورترین لقبش جواد و هادی است و معروف‌ترین کنیه‌اش ابوجعفر. امام جواد علیه السلام در ماه رجب سال ۱۹۵ هجری قمری در مدینه چشم به دنیا گشود.

همزمان با ولادت  اختر تابناک امامت و ولایت امام جواد علیه ااسلام، یکی لز صفحات منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای با انتشار پوستری از بیانات ایشان به ویژگی‌های دوران امامت نهمین امام شیعیان و قدرت تشکیلاتی شیعه در این دوران پرداخت. در متن کامل‌ای پوستر آمده است:

«تشکیلات قوی شیعیان؛ ویژگی دوران امام جواد(علیه‌السّلام)
‌‌
 رهبر انقلاب: در هیچ زمانی ارتباط شیعه و گسترش تشکیلاتی شیعه در سرتاسر دنیای اسلام، مثل زمان حضرت جواد و حضرت هادی و حضرت عسکری نبوده است. وجود وکلا و نواب و همین داستان‌هایی که از حضرت هادی و حضرت عسکری نقل می‌کنند نشان‌دهنده‌ی این معناست. یعنی علی‌رغم محکوم بودن این دو امام بزرگوار در سامرا، و قبل از آنها هم حضرت جواد به نحوی، و حضرت رضا (علیه‌السّلام) به نحوی، ارتباطات با مردم همین‌طور گسترش پیدا کرد. ۱۳۸۴/۰۵/۱۸«

تشکیلات قوی شیعیان از ویژگی های دوران امام جواد(س)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۲۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
بابی‌انت و امی و مالی و روحی و اولادی یاابناء‌رسول‌الله سلام الله علیهم اجمعین‌