مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هر یک از شهروندان باید به عنوان یک عضو ستاد پیشگیری از ویروس کرونا عمل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، حسن‌زاده مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هر یک از شهروندان باید به عنوان یک عضو ستاد پیشگیری از ویروس کرونا عمل کرده و نقش آفرین باشند.

حسن‌زاده با تاکید بر ضرورت ایجاد عزمی ملی برای پیشگیری از کرونا ویروس، گفت: از تمامی همشهریان و هم استانی‌ها درخواست دارم به توصیه کارشناسان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی تبریز که به عنوان فرماندهی عملیات مبارزه علیه ویروس کرونا انتخاب شده‌اند، عمل کنند.

او گفت: شهروندان تا حد امکان از حضور اجتماع پرهیز کرده و خود و خانواده در خانه‌ها مستقر شده و ویروس کرونا را به خانه خود راه ندهند و بر اساس ضرورت تنها یک نفر جهت انجام امور به بیرون از خانه رفته و قبل از به خانه آمدن مطمئن شود که ناقل کروناویروس نیست.

او  با تاکید بر رعایت بهداشت فردی افزود: شستشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون و مواد ضدعفونی کننده و تعویض لباس‌هایی که شخص با آن‌ها به بیرون از خانه رفت و آمد دارد، ضروری است تا هیچ ویروسی وارد خانه نشده و سلامتی شخص و خانواده را تهدید نکند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.