بستری شدن ۷ نفر مشکوک به ویروس کرونا در اشنویه/نتیجه آزمایش ۴ نفر منفی بوده است

مدیر شبکە بهداشت و درمان اشنویە گفت: طی ده روز گذشته ۷ نفر که دارای علائم مشکوک بە ویروس کرونا بودە اند در بیمارستان نبی اکرم بستری شدە اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،افشنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه گفت: طی ده روز گذشته ۷ نفر که دارای علائم مشکوک به  ویروس کرونا بوده اند در بیمارستان نبی اکرم بستری شدە اند.

افشنگ افزود: خوشبختانه نتیجه آزمایش ۴ نفر از بیماران منفی بوده و از بیمارستان مرخص شده اند و ۳ نفر نیز منتظر دریافت نتیجه آزمایش بوده و هم اکنون در بخش مخصوص بیماران مشکوک به کرونا تحت مراقبت هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه اظهار کرد: نداشتن مورد مثبت کرونا ویروس در اشنویه به معنی نبود آن در فضای شهرستان نیست و لازم است شهروندان همچنان به رعایت موارد بهداشتی اقدام کنند.

او  گفت: هم اکنون ۱۵ نفر در اشنویه که به شهر‌های آلوده کشور مسافرت داشته اند تحت کنترل خانگی هستند و تا کنون علائم بیماری در آن‌ها مشهود نبودە است.

افشنگ با اشاره به توزیع مواد ضدعفونی کننده در داروخانه‌های اشنویه گفت: امروز مقداری الکل و مواد ضدعفونی کننده در داروخانه‌های اشنویه توزیع شده و شهروندان می‌توانند این اقلام را از طریق داروخانه‌ها دریافت کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه از کمبود ماسک در سطح شهرستان خبر داد و گفت: به دلیل تقاضای زیاد شهروندان در سطح کشور همچنان کمبود ماسک وجود دارد که با افزایش تولید احتمالا این مشکل نیز به زودی رفع خواهد شد.

افشنگ با بیان اینکه شهروندان لازم است حضور خود را در تجمعات و مراسمات به حداقل برسانند گفت: از شهروندان انتظار داریم خطرات این ویروس را جدی بگیرند و از حضور در مراسمات تعزیه و عروسی پرهیز کنند.

او در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با مسافرت تعدادی از طلاب قمی به اشنویه گفت: شایعاتی در خصوص سفر تعدادی از طلاب اهل قم به اشنویه منتشر شده که با پیگیری‌های شبکه بهداشت و درمان صحت این شایعه مورد تایید نیست و چنانچه شهروندان اطلاعاتی درباره اینگونه موارد دارند سریعا به شبکه بهداشت شهرستان اطلاع دهند تا نسبت به قرنطینه این افراد اقدام شود.

انتهای پیام/ ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.