مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: سه هزار و ۲۰۰ لیتر ایزوپروپیل الکل که در ساخت انواع ضدعفونی کننده ها به کار می‌رود در مشهد کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با بیان اینکه سه هزار لیتر ایزوپروپیل الکل در استان کشف شد، گفت: دارنده این مواد آن‌ها را به چند برابر قیمت اصلی آن عرضه می‌کرد که طی بررسی بازرسین، تخلف او محرز و پرونده تعزیراتی برای او تشکیل شد.

 او ادامه داد: انبار این مواد در خیابان شهید چمران مشهد قرار داشت که پس از کشف آن‌ها تصمیم گیری در باره نحوه توزیع آن به دانشگاه علوم پزشکی واگذار شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: واحد بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد روز‌های ۱۵ و ۱۷ اسفند ماه با بهره گیری از تمامی ظرفیت نیرو‌های بازرسی خود فعال خواهد بود و مردم می‌توانند شکایات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۳۱۷۳۰ و ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۳۴۱۲۴ اعلام کنند.

ایزوپروپیل الکل در ساخت انواع شیشه شورها، ضد عفونی کننده ها، رنگبر‌ها و در مواد آرایشی مانند اسپری مو و در صنعت چاپ برای کم کردن دمای آب در دستگاه‌های چاپ استفاده می‌شود و برای ساخت استون و سایر مشتقات آن نیز کاربرد دارد.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.