فرماندار شهرستان گناوه از هموطنان خواست به منظور پیشگیری از شیوع ویورس کرونا از سفر به این شهرستان بپرهیزند.

از سفر به شهرستات گناوه بپرهیزیدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو، فرماندار شهرستان گناوه گفت: با توجه به به شرایط موجود بیماری کرونا در کشور و خارج شدن استان بوشهر از وضعیت سفید شیوع این بیماری از هموطنان سراسر کشور درخواست می‌شود از مسافرت به این شهرستان خودداری کنند.

او افزود: مردم این منطقه همواره میهمان نواز و خونگرم هستند، اما در شرایط کنونی که کشور درگیر بحران بیماری کرونا است بنا به توصیه مسئولان بهداشتی درخانه خود که به عنوان مهم‌ترین اصل و پایگاه سلامت در محفوظ ماندن از این بیماری است بمانند و از سفر به این شهرستان امتناع کنند.

فرماندار شهرستان گناوه عنوان کرد: بنا به تصمیم مسئولان استانی ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا همه اماکن اقامتی، تفرجگاه‌ها و کمپ‌های اسکان  ازجمله در این شهرستان از پذیرش آنان معذور هستند.

مهرجو گفت: با توجه به اینکه مدارس و دانشگاه‌های کشور تا پایان سال تعطیل شده است هموطنان نباید از این فرصت برای مسافرت و دیدو بازدید که می‌تواند این بیماری را گسترش دهد استفاده کنند و برای حفظ سلامتی خود و مردم در شهر‌های خود بمانند تا کشور هرچه زودتر از بحران به وجود آمده خارج و این بیماری ریشه کن شود.

او  ادامه داد: ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان تشکیل و تاکنون چندین جلسه برگزار و برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم اندیشیده‌است.

فرماندار شهرستان گناوه بیان کرد:  ضدعفونی کردن اماکن و نقاط پرتردد و بازار و کنترل ورودی‌های شهر با استقرار پایگاه سلامت از عمده برنامه‌های این ستاد است.

مهرجو افزود: تمامی مصوبه‌های این ستاد که به دستگاه‌ها و واحد‌های صنفی ابلاغ شده لازم الاجرا و  باید  قاطع اجرایی شود.

او از اقدام شایسته خودجوش بازاریان مجتمع تجاری این بندر در تعطیلی مغازه‌های خود گفت: برخورد با رانندگان خودرو‌های حمل بار (شوتی) در دستور کار جدی قرار گرفته و از عده‌ای که به رغم این تصمیم کالا در اختیار آنان می‌گذارند انتظار داریم برای حفظ سلامتی خود و شهروندان با آنان همکاری نکنند و درصورت مشاهده با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندار شهرستان گناوه یادآور شد: یکی از نکات مهم و لازم در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا،  خودمراقبتی و رعایت مسایل بهداشتی است که باید مردم به آن حساس و بخوبی عمل کنند.

مهرجو تاکید کرد: درصورتیکه مردم مسائل بهداشتی را بخوبی رعایت و عمل کنند و در نقاط شلوغ و تجمعی حضور نیابند، خطری آنان را تهدید نخواهد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.