جسی لینگارد هافبک تیم فوتبال منچستر یونایتد در حالی که قصد داشت پس از بازی سوار اتوبوس تیمش شود، هدف حملات نژاد پرستانه هواداران تیم رقیب قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های جام حذفی انگلیس، شب گذشته تیم فوتبال منچستر یونایتد به مصاف دربی کانتی رفت و با نتیجه ۰_۳ میزبانش را شکست داد.

پس از پایان بازی و زمانی که بازیکنان منچستر یونایتد در حال ترک ورزشگاه پراید پارک بودند، جسی لینگارد هافبک این تیم که قصد داشت سوار اتوبوس تیمش شود، هدف توهین‌های هواداران تیم رقیب قرار گرفت.

باشگاه منچستر یونایتد توهین نژاد پرستانه هواداران دربی کانتی به لینگارد را محکوم کردند و در تماس با مسئولان باشگاه دربی کانتی، ابراز امیدواری کردند افرادی که لینگارد را مورد توهین‌های نژاد پرستانه قرار دادند شناسایی شوند.


بیشتر بخوانید: رونی: منچستر یونایتد در قلب من است، اما باید ببریم


در ویدئویی که از این اتفاق منتشر شده، جسی لینگارد در حال حرکت به سمت اتوبوس تیمش است و هواداران دربی کانتی اقدام به فحاشی به این بازیکن می‌کنند. همچنین یکی از هواداران دربی کانتی با اعلام " ۰ گل و ۰ پاس گل در سال ۲۰۱۹" عملکرد ضعیف این بازیکن در سال گذشته را مورد تمسخر قرار داد.

پلیس انگلیس هم در حال بررسی این موضوع است تا با شناسایی افرادی که دست به توهین‌های نژاد پرستانه نسبت به لینگارد زدند، با آن‌ها برخورد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار