رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: اگر مردم هشدار‌ها را جدی نگیرند احتمال افزایش چهار برابری مبتلایان وجود دارد.

جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: اگر مردم هشدار‌های پیشگیری و توصیه های  دانشگاه علوم پزشکی و  ستاد مبارزه با کرونا ویروس  را جدی نگیرند احتمال افزایش چهار برابری مبتلایان وجود دارد.

جمالیان از مردم درخواست کرد با جدی گرفتن توصیه‌ها از منزل کمتر خارج شوند و از حضور در اماکن عمومی و اجتماعات جدا پرهیز کنند.

او اضافه کرد: تا ظهر روز جمعه ۲۲۲ نفر مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی ثبت شد که در مقایسه با هفته گذشته چهار برابر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک بیان کرد: با رعایت نکات بهداشتی، شستن مداوم دست‌ها و تردد نکردن در مکان‌های عمومی می‌توان به راحتی از ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

او ادامه داد: از مردم تقاضا دارم در کاهش انتشار کووید۱۹ ما را همراهی و کمک کنند و فعلا به غیر از مواقع اضطرار از منزل خارج نشوند.

در حال حاضر علاوه بر مراکز تعیین شده برای مبتلا به کرونا در شهرستان‌های استان مرکزی در مرکز استان مرکزی هم سایت ویژه بیماری کرونا در بیمارستان آیت الله خونساری اراک دایر شده و افراد مشکوک در این بیمارستان بستری می‌شوند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار