مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: تعدادی از باشگاه‌های ورزشی متخلف استان به دلیل بی‌توجهی به دستور تعطیلی به منظور پیشگیری از ویروس کرونا جریمه می‌شوند.

باشگاه‌های ورزشی متخلف همدان جریمه می‌شوندمحسن جهانشیر، مدیرکل ورزش و جوانان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان بیان کرد: با توجه به نظارت‌ها و بازرسی‌های اخیری که از سوی این اداره کل انجام شد متوجه تعطیل نبودن ۳۱ باشگاه ورزشی در سطح استان شدیم که در اولین فرصت با این باشگاه‌ها برخورد قاطع می‌شود.

او افزود: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طبق ابلاغی که وزارت بهداشت برای دستگاه ورزش استان‌ها ارسال کرد، تمامی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در سطح استان همدان را تا ۲۰ اسفندماه جاری تعطیل کردیم.

جهانشیر ادامه داد: واحد‌های بازرسی وامور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان همدان در این زمان حساس نظارت ویژه‌ای بر تعطیلی تمامی اماکن ورزشی داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با تأکید بر اینکه در تامین سلامت مردم با هیچ فردی تعارف نداریم، یادآور شد: باشگاه‌ها در قبال سلامت ورزشکاران مسئول هستند، بنابراین تمامی آن‌ها موظف هستند که در امر نظارت با اداره کل ورزش استان همکاری کنند.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.