دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ۳۰ بهمن تا صبح امروز (۱۶ اسفند) هزار و ۲۱۰ بیمار مبتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ۳۰ بهمن تا صبح امروز (۱۶ اسفند) هزار و ۲۱۰ بیمار مبتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند.

او ادامه داد: ۴۷۶ نفر از این تعداد بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند و بقیه تحت درمان قرار دارند.

دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۶۱۸ نفر از کل بیماران دچار سندرم حاد تنفسی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه تحت پوشش سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در خراسان رضوی هستند.

انجیدنی افزود: هم اکنون بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های شریعتی، امام رضا (ع) و اکبر مشهد بستری هستند.

او تصریح کرد: تعداد بیماران مبتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در حال افزایش است و اکنون ۸۰ بیمار بد حال در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت مراقبت‌های تخصصی قرار دارند.

دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس آمار وزارت بهداشت و درمان تاکنون آزمایش ۸۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در خراسان رضوی مثبت شده است که دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۵۱ نفر بیشترین آمار را در بین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی این استان دارد.

انجیدنی افزود: دانشکده علوم پزشکی نیشابور با ۲۵ مبتلا به ویروس کرونا پس از مشهد بیشترین آمار مبتلایان را به خود اختصاص داده است.

او ادامه داد: اوج انتشار ویروس کرونا از دو روز قبل در خراسان رضوی آغاز شده است و مردم بدانند در مقطع حساسی قرار داریم از این رو از خانه بیرون نیایند و توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.