شهردار شهربابک گفت: به دلیل پیشگیری از سرایت بیشتر کرونا شهربابک عرضه خدمات و اقامتگاه به مسافران نوروزی در شهربابک لغو شد.

محسن کرمی نیا شهردار شهربابک در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده توسط شهرداری شهربابک عرضه اقامتگاه  به مسافران با عنوان کمپ مسافر که در محل باغ شهرداری در حال راه اندازی بود با هدف «پیشگیری از سرایت بیشتر کرونا» لغو شد.

او به اقدامات در حال انجام شهرداری که از ۵ روز گذشته شدت یافته است، اشاره کرد و بیان داشت: اطلاع رسانی روش‌های جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس با نصب بنر و اطلاعیه در سطح شهر و فضای مجازی، اطلاع رسانی با شعار "من در خانه می‌مانم" و "نگران نیستیم_ پیشگیری می کنیم" و برگزاری مسابقه کرونائی در منزل از جمله فعالیت‌های ماست.

کرمی نیا تصریح کرد: از دیگر اقدامات موثر، گند زدایی و ضدعفونی اماکن شهری برای جلوگیری از سرایت بیشتر این ویروس بوده است و همچنان ادامه دارد.

شهردار شهربابک برپایی هر نوع چادر درسطح شهر و بوستان‌های شهرستان را ممنوع اعلام کرد و بیان داشت: اقدامات پیرایش شهری جهت افزایش احساس شادکامی روانی شهروندان شهربابک همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار