جردن باروز و کایل اسنایدر در رقابت‌های کشتی قهرمانی قاره آمریکا به دنبال ارتقاء جایگاه خود در اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم هستند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی قاره آمریکا روز‌های ۱۶ تا ۱۹ اسفندماه در شهر اوتاوا کشور کانادا برگزار می‌شود. این مسابقات با حضور کشتی گیرانی از ۱۹ کشور قاره آمریکا برگزار می‌شود که از نفرات مطرح شرکت کننده می‌توان به نام‌های جردن باروز و کایل اسنایدر قهرمانان جهان و المپیک در اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد از کشور آمریکا اشاره کرد.

بر همین اساس این مسابقات فرصت بسیار مناسبی خواهد بود تا شرکت کنندگان آن با توجه به سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی موقعیتشان را در اوزان خود ارتقاء دهند.


بیشتر بخوانید: رئیس اتحادیه جهانی کشتی: حفظ سلامت ورزشکاران مهم است/ در کنار یکدیگر از این روز‌های پیچیده گذر می کنیم


جردن باروز و اسنایدر که در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان با مدال برنز موفق به کسب سهمیه المپیک شدند در تلاش هستند تا در مسابقات قهرمانی قاره آمریکا جایگاه خود را در سیستم رنکینگ برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو ارتقاء دهند. هر چند این دو کشتی گیر برای ملی پوش شدن در المپیک حریفان نامداری، چون «کایل داک» و «جی دن کاکس» را که با تغییر وزن به دنبال دوبنده تیم ملی هستند پیش رو خواهند داشت، اما آن‌ها با قدرت در این تورنمنت به میدان خواهند رفت.

گفتنی است جدی رقیبان خارجی باروز و اسنایدر در اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم مسابقات قهرمانی قاره آمریکا «خیندری گارزون کابالرو» و «رینیریس سالاس پرز» از کوبا خواهند بود.


بیشتر بخوانید: تعویق مسابقات کشتی گزینشی المپیک در قاره های آفریقا و اقیانوسیه به دلیل کرونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار