فرماندار گیلانغرب گفت : تمهیدات لازم به منظور ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر در راستای مقابله با سرایت ویروس کرونا انجام شده است و این اقدام‌های پیشگیرانه همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : تاکنون طی هشت مرحله به مدت ۶ روز نقاط مختلف شهرگیلانغرب بااستفاده از ماشین آلات آتش نشانی با بیش از ۶۰ هزار لیتر محلول و مواد ضدعفونی، گندزدایی شده است.

او گفت : علاوه بر این همچنین ضدعفونی سطح شهر سرمست و شهرک‌های سراب، امام و تعداد ۱۱ روستا در دهستان دیره در این شهرستان نیز توسط ناحیه مقاومت بسیج و تمامی روستا‌های بخش مرکزی و تعداد ۹ روستا در دهستان حیدریه نیز در ۲مرحله توسط بخشداری‌ها ضدعفونی شد.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: امروز نیز برنامه ضدعفونی تعداد ۱۴۹ دستگاه سواری تاکسی درون شهری توسط شهرداری گیلانغرب اجرا می‌شود.

محمودیان ضمن قدردانی از همکاری مردم از شهروندان و روستاییان خواست تا با رعایت نکات بهداشتی و توجه به توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و کارشناسان بهداشت و درمان برای رعایت بهداشت بیش از پیش اهتمام لازم را برای ریشه کنی این بیماری به عمل آورند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.