معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: این استان در جریان تعطیلات سال جدید به هیچ عنوان پذیرای مهمانان نوروزی نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،راستگو معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی درباره مصوبات جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا گفت : حدود ۹ کمیته مشخص شده که هر کدام از آن‌ها گزارش‌های خود را ارائه کردند و اقدامات و تصمیمات خوبی نیز گرفته شد.

او افزود: با توجه به اینکه بحث ویروس کرونا در استان ما نیز وجود دارد مقرر شد تمام شهرداری‌های استان از برپایی چادر‌های مسافرتی جلوگیری کنند، همچنین سایر اقامتگاه‌هایی که برای پذیرش مسافر در اختیار دستگاه‌های دولتی هستند نیز ممنوع است.

راستگو با بیان اینکه این استان در جریان تعطیلات سال جدید به هیچ عنوان پذیرای مهمانان نوروزی نخواهد بود افزود:از طریق صدا و سیمای استان اعلام شود تا هم استانی‌های عزیز بدانند که برای تعطیلات نوروزی به شمال کشور نروند.

راستگو یکی دیگر از مصوبات این جلسه را برقراری محدودیت رفت و آمد به سایر شهر‌ها دانست که این کار با کمک راهور ناجا و دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سراسر شهر‌ها بر قرار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.