به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیروس سالاری، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: سامانه ۱۹۰ با چهار خط فعال و با حضور کارشناسان بهداشت و درمانی و پزشک عمومی دوره دیده، به سوالات مردم در این زمینه پاسخ میدهد.
او افزود: این کارشناسان از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب به سوالات مردم پاسخ گفته و راهنماییهای لازم را به آنها ارائه میدهند.
سالاری بیان داشت: به طور میانگین حدود ۷۰ تماس در ساعت با این مرکز گرفته میشود و ۱۲ کارشناس در سه شیفت کاری پاسخگوی همشهریان هستند.
او تصریح کرد: بیشتر سوالات مردم در خصوص علائم بیماری کرونا، نحوه درمان و پیشگیری، تهیه محلولهای ضدعفونی کننده، کمبود مواد ضدعفونی کننده و ماسک در بازار و شکایت از مراکز و اماکنی است که بهداشت را رعایت نمیکنند.
انتهای پیام/ب